Skip to main content
فهرست مقالات

موسسات صادرکننده گواهینامه سیستم تضمین کیفیت و نحوه انتقال از ویرایش سال 94 استاندارد ایزو 9000 به ویرایش سال 2000

نویسنده:

(3 صفحه - از 23 تا 25)

کلید واژه های ماشینی : موسسات صادرکننده گواهینامه سیستم تضمین، موسسه صادرکننده گواهی، صادرکننده گواهینامه سیستم تضمین کیفیت، گواهی، استاندارد ایزو، استاندارد، گواهینامه، الزامات سازمان‌های رسمیت دهنده گواهی، سازمان‌های رسمیت دهنده گواهی، نحوه انتقال از ویرایش سال

خلاصه ماشینی:

"موسسات صادرکننده گواهینامه سیستم تضمین کیفیت و نحوه انتقال از ویرایش سال 94 استاندارد ایزو 9000 به‌ ویرایش سال 2000 ملک رضا ملک پور وظیفه موسسات صادرکننده گواهی وظیفه موسسات صادرکننده گواهی عبارت‌ است از محک زدن سیستم مدیریت یک شرکت‌ با یک یا چند استاندارد مربوطه یا با ویرایش‌ مهتبر استانداردهای بین المللی از طریق انجام‌ ممیزی(ماده 10 استاندارد45012 NE) رسمیت گواهی نامه صادره رسمیت یافتن گواهی نامه‌های کیفیت،عبارت‌ است از وسیله‌ای که یک شرکت می‌تواند از صحت گواهی نامه صادره اطمینان حاصل کند و این امر وقتی تحقق می‌یابد که گواهی اعطا شده‌ به وسیله یک سازمان مستقل دیگر کنترل شود. بنابراین،اگر شرکت‌ها می‌خواهند به دنبال‌ تحصیل گواهینامه مدیریت کیفیت بروند،باید قبل از هر چیز بررسی کنند که آیا موسسه‌ صادرکننده گواهی مورد تایید سازمان از نوامبر سال 2000 که متن نهایی‌ استاندارد جدید چاپ می‌شود،شرکت‌ها سه‌ سال مهلت دارند تا وضعیت خود را با ویرایش جدید مطابقت دهند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.