Skip to main content
فهرست مقالات

مدل های کسب و کار (بخش اول)

نویسنده:

(3 صفحه - از 30 تا 32)

کلید واژه های ماشینی : مدل ، مدل‌های کسب‌وکار ، کسب ، محصول ، مدل‌های کسب‌و ، فروش ، مدل‌های پیرامیدی و مدل‌های بازاریابی ، بازار ، طرح‌های پیرامیدی ، تجاری

خلاصه ماشینی:

"در مجموع می‌توان گفت که یک مدل‌ کسب‌وکار موارد زیر را برای یک شرکت‌ دربرمی‌گیرد: *چگونه مشتریانش را انتخاب خواهد کرد؟ *چگونه عرضه محصول خود را تعریف و یا متمایز می‌کند؟ *چگونه موجبات رضایت مشتریانش را فراهم خواهد آورد؟ *چگونه مشتری را جذب و نگهداری‌ می‌کند؟ *چگونه بازاریابی خواهد کرد(استراتژی‌ توسعه و استراتژی توزیع)؟ *چگونه وظایفی را که باید انجام دهد، تعریف می‌کند؟ *چگونه منابعش را تخصیص خواهد داد؟ *چگونه به سوددهی خواهد رسید؟ انواع مدل‌های کسب‌وکار عمدتا مدل‌های کسب‌وکار خدماتی‌ نسبت به مدل‌های کسب‌وکار تولیدی و یا فروش پیچیده‌تر هستند. مدل طعمه و قلاب(که به‌ آن مدل محصولات هم‌بسته و یا مدل تیغ‌ و ریش‌تراش هم اطلاق می‌شود)و یا مدل‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) درحال حاضر و برای آینده قابل‌ پیش‌بینی،محدودیت‌های ذاتی‌ سیستم‌های تجاری جمعی نظیر سازمان‌های تجاری و یا تعاونی، از کارایی آنها در زمینه‌ پیشبرد علایق تجاری اعضایشان، به نحو چشمگیری‌ کاسته است."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.