Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب

(3 صفحه - از 78 تا 80)

کلید واژه های ماشینی : کمیته ایرانی اتاق بازرگانی، اتاق بازرگانی بین‌المللی، کتاب، اتاق بازرگانی بین‌المللی در عملیات، راهنمای اتاق بازرگانی بین‌المللی، کمیسیون بانکداری کمیته ایرانی ICC، نوبت و سال نشر، کمیته ایرانی ICC، مقررات متحد الشکل، قیمت

خلاصه ماشینی:

"عنوان کتاب:کسب و کار نام‌های‌ تجاری مولف:جان میلر،دیوید مور مترجمان:عطیه بطحایی،پرویز درگی ناشر:موسسه خدمات فرهنگی رسا نوبت و سال نشر:چاپ اول،1385 شمارگان:3300 نسخه قیمت:42000 ریال این کتاب در پنج بخش اصلی و به‌ گونه‌ای طراحی گردیده که مخاطبان را گام به گام با اهمیت و شیوه‌های مدیریت نام‌های تجاری آشنا ساخته‌ و با ذکر نمونه‌های موفق و ناموفق،به کلیه پرسش‌های مطرح شده‌ برای خوانندگان پاسخ می‌دهد. عنوان کتاب:مدیریت فروش و فروش‌ حضوری مولف:پرویز درگی ناشر:موسسه خدمات فرهنگی رسا نوبت و سال نشر:چاپ اول،1386 شمارگان:3300 نسخه قیمت:35000 ریال نگارنده در مقدمه کتاب آورد (به تصویر صفحه مراجعه شود) است:انسان‌ها به دو دسته کلی‌''''درونگرا و برونگرا‘‘تقسیم می‌شوند. (به تصویر صفحه مراجعه شود) عنوانکتاب:مقررات متحد الشکل‌ اتاق بازرگانی بین‌المللی برای‌ پوشش اعتبارات اسنادی مترجم:فریده تذهیبی ناشر:کمیته ایرانی اتاق بازرگانی‌ بین‌المللی نوبت و سال نشر:چاپ دوم، 1385 شمارگان:3000 نسخه قیمت:8000 ریال کتاب‌''''مقررات متحد الشکل‌ پوشش اعتبارات اسنادی‌‘‘نتیجه‌ کوشش گروه کاری است که توسط کمیسیون بانکی ICC به تدوین‌ مقررات خاصی برای پوشش اعتبارات اسنادی پرداخته است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.