چکیده:
هدف از تحقیق حاضرء بررسی نقش شبکههای اجتماعی در ارتقای برند باشگاه پرسپولیس بود.
جامعه آماری پژوهش حاضر هواداران باشگاه پرسپولیس در سطح شهر تهران بودند و با توجه
به جدول مورگان ۳۶۶ نفر نمونهگیری در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شد. روش
انجام پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی بود و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته
بود که روایی آن به تایید ۱۲ نفر از اساتید مدیریت ورزشی رسید و پایایی آن ۰/۸۶ بدست آمد
که نشان دهنده پایایی بالای پرسشنامه مورد استفاده بود. تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش با
استفاده از روشهای آماری توصیفی و آزمون کلموگروف اسمیرنف و آزمون تی تک نمونهای و
با کمک نرمافزار 5۳858 نسخه ۱۶ در سطح معناداری ۰/۰۵ انجام گرفت. نتایج تحقیق نشان
دارد» شبکههای اجتماعی و ابعاد هفت گانه آن در ارتقای ارزش برند باشگاه پرسپولیس تاثیر
مثبت دارد. با توجه به گسترش سطح استفاده از رسانههای اجتماعی در جامعه باشگاه پرسپولیس
باید برای معرفی برند خود» ایجاد وفاداری و رضایت در بین مخاطبین» بامعرفی برنامههای خود
بتواند بهتر از این موقعیت استفاده کند.
خلاصه ماشینی:
نتایج تحقیق نشان داد که هویت در شبکههای اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس نقش مثبت و معنادار دارد، این نتایج با یافتههای فربودنیا و همکاران (1395)، فیض و همکاران (1394) و کاویکیت (2013) همخوانی داشت.
نتایج تحقیق نشان داد که حضور در شبکههای اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس نقش مثبت و معنادار دارد، این نتایج با یافتههای فیض و همکاران (1394) و کاویکیت (2013) همخوانی و با یافتههای فربودنیا و همکاران (1395) ناهمخوانی داشت.
نتایج تحقیق نشان داد که به اشتراکگذاری در شبکههای اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس نقش مثبت و معنادار دارد، این نتایج با یافتههای فیض و همکاران (1394)، فربودنیا و همکاران (1395) و کاویکیت (2013) همخوانی داشت.
نتایج تحقیق نشان داد که گروهها در شبکههای اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس نقش مثبت و معنادار دارد، این نتایج با یافتههای فیض و همکاران (1394) و فربودنیا و همکاران (1395) همخوانی داشت.
نتایج تحقیق نشان داد که روابط در شبکههای اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس نقش مثبت و معنادار دارد، این نتایج با یافتههای فیض و همکاران (1394) و فربودنیا و همکاران (1395) همخوانی داشت.
نتایج تحقیق نشان داد که گفتگو در شبکههای اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس نقش مثبت و معنادار دارد، این نتایج با یافتههای فیض و همکاران (1394) و فربودنیا و همکاران (1395) همخوانی داشت.