فضاهای موجود در بازار - پایگاه مجلات تخصصی نورSkip to main content
فهرست مقالات

فضاهای موجود در بازار

مترجم:

(3 صفحه - از 43 تا 45)

کلید واژه های ماشینی : بازار ، مشتریان ، اینترنت ، ارتباطات ، اطلاعات ، فن‌آوری ، بازار مجازی ، محیط مجازی بازار ، محیط ، فروشندگان

خلاصه ماشینی:

"در بازار مجازی،معاملات می‌توانند به صورت مجازی و در هر زمانی و در هر مکانی انجام شوند که‌ این امر به دلیل انبوهی از فن‌آوری‌ها(نه‌صرفا شبکه‌ها)همانند تلفن،خدمات بی‌سیم و رایانه‌های شخصی و خانگی است. شایان توجه است که نخستین‌ فن‌آوری‌های مورد استفاده برای این نوع خدمات‌ در محیط مجازی بازار،خریداران،فروشندگان‌ و ارزشی که آنها مبادله می‌کنند،یکسان است اما محدودیت‌های مکانی و زمانی عملا وجود ندارند. در بازار مجازی،معاملات می‌توانند به صورت‌ مجازی و در هر زمانی و در هر مکانی انجام شوند که این امر به دلیل انبوهی از فن‌آوری‌ها(نه‌صرفا شبکه‌ها)همانند تلفن،خدمات بی‌سیم و رایانه‌های شخصی و خانگی است. بازار مجازی در حال متحول ساختن کسب و کار است همان‌طور که دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها،فضای رقابتی‌ صنعت بانکداری را تغییر دادند،ظهور رسانه‌ها و فن‌آوری‌های‌ مختلف که مهم‌ترین آنها شبکهء اینترنت است،نمایانگر فرصتی‌ برای مهندسی مجدد و بالا بردن بهره‌وری در تمامی بخش‌های‌ اقتصادی است."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.