نویسنده: شیخان، ناهید؛ رضازاده، حجت الله؛
مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات پاییز 1385 - شماره 67 علمی-ترویجی (وزارت علوم)/ISC (10 صفحه - از 123 تا 132 )
توسعهء کارآفرینی و ایجاد شرکتهای کوچک و متوسط در رشد و توسعهء اقتصادی کشور ایران-که در حال حاضر با مشکلات عدیدهای مانند بیکاری به ویژه بیکاری افراد تحصیل کرده،نرخ پایین بازدهی اقتصادی شرکتها،عدم موقعیت مناسب در بازار جهانی، و مانند آن روبهروست-اثر مهم و بسزایی دارد.در شرایط کنونی که جهان در حال گذر از جامعهء صنعتی به جامعهء اطلاعاتی است،اطلاعرسانی به کارآفرینان نقش مهمی در رشد و تداوم این فرایند دارد.در این مقاله شیوههای اطلاعرسانی به کارآفرینان در کشورهای پیشرفتهء اروپایی بررسی شده است.
خلاصه ماشینی:"توسعهء کارآفرینی و ایجاد شرکتهای کوچک و متوسط در رشد و توسعهء اقتصادی کشور ایران-که در حال حاضر با مشکلات عدیدهای مانند بیکاری به ویژه بیکاری افراد در این مقاله شیوههای اطلاعرسانی به کارآفرینان در کشورهای پیشرفتهء اروپایی بررسی شده است. و از طریق ایجاد یک کسب و کار به معرفی ارتباط بین کارآفرینی و رشد اقتصادی طراحی -شرکت زنان در کارآفرینی جهت توسعهء کار توسط دولت است. جدید است و از طریق فرایند تأسیس و ایجاد و توسعهء شرکتهای کوچک و متوسط(اس. مورد بررسی در جدول 1 مقایسه شده است. درصد ایجاد اشتغال آنها در کشورهای منتخب مقایسهء درصد ایجاد اشتغال کارآفرینی در است که منجر به ایجاد کسب و کار جهت این کسب و کار و تولید محصول جدید توسط فرایند کارآفرینی و شرکتهای کوچک میبرند،توسط کارآفرینان ایجاد میشود که میکنند و کسب و کار خود را توسعه میدهند لذا در این قسمت به بررسی شیوههای جدید شده است و توسط مرکز اطلاعات اروپا مقامات این اتاقهای بازرگانی برای کارآفرینان شرکتهای کوچک و متوسط که برای اولین برنامههای حمایتی برای کسب و کار خود زیرا موقعیت اتاقهای بازرگانی در این کشور و شرکتهای کوچک و متوسط کمک میکند )18مشارکت ایجاد شده است و و کسب و کارها ترسیم شده است. و خدمات مناسب برای کسب و کار دارند. شرکتهای کوچک و متوسط ایجاد میشود، کوچک و متوسط پیشنهاد میشود در ایران نیز اقدامات مشابهی برای توسعهء کارآفرینی انجام کارآفرینان و شرکتهای کوچک و متوسط کارآفرینان و شرکتهای کوچک و متوسط زمینهء کارآفرینی و ایجاد شرکتهای کوچک"
کلیدواژه ها:اطلاعرسانی ، کارآفرینان ، کشورهای پیشرفته
کلید واژه های ماشینی:کارآفرینی ، اطلاعات ، شرکتهای کوچک و متوسط ، توسعهء کارآفرینی و ایجاد شرکتهای ، شیوههای اطلاعرسانی به کارآفرینان ، ایجاد شرکتهای کوچک و متوسط ، کارآفرینان و شرکتهای کوچک ، سرانهء تولید ناخالص داخلی ، کار ، اشتغال
- دریافت فایل ارجاع :
(پژوهیار,
,
,
)