خلاصه ماشینی:
"این موضوع در قالب فرمول زیر بیان شده است: جاذبه شهرک«الف» فاصله تا شهرک«الف»2 کل جاذبههای شهرکهای مورد مطالعه-احتمال مراجعه به شهرک«الف» کل فواصل تمامی شهرکهای مورد مطالعه هاف فرض میکند که خریداران،علاوه بر جاذبه،فاصله از شهرکها را نیز در نظر میگیرند.
برای مثال با استفاده از تعداد فروشگاهها و مسافت و هزینه از بیکول خواهیم داشت: 567%-68:6187/19:98-احتمال مراجعه به اشبورن سپس احتمال خام را به احتمال درصدی تبدیل کنید: 110*مجموع احتمالات خام برای تمامی شهرکها/احتمال خام برای شهرک«الف»-درصد احتمال مراجعه به شهرک الف 2-این عمل را با استفاده از اندازههای مختلف جاذبه و فاصله تکرار کنید.
جدول شماره 4:احتمال«نظری»مراجعه به شهرکها* (تصویرتصویر) (*)-با استفاده از تعداد فروشگاهها و مسافت و هزینه از بیکول ارائهء نتایج 1-پاسخای داده شده به پرسش شماره 2 از پرسشنامه را تحلیل کنید و الگوی واقعی رفتار خریدار(مصرفکننده)را درآورید.
(تصویرتصویر) نمودار شماره 1:نمودار جریانیی برای مقایسه حرکات«نظری و«واقعی»خریدار 2-پاسخهای مختلف به پرسش شماره 3 از پرسشنامه،یعنی دلایل انتخاب مراکز جایگزین خرید،را به منظور دریافتن این نکته که آنچه خریداران بطور واقعی فکر میکنند،همان جاذبههای شهرکهای مورد مطالعه است،تحلیل کنید.
کیفیت و شیک بودن کالاها قیمتهای رقابتی فروشگاههای معتبر تنوع فروشگاهها و انتخاب بهتر دسترسی یا تردد آسان قبلیت تلفیق خرید یا فعالیتهای دیگر جو شهرک سایر دلایل(تصویرتصویر) نمودار شماره 2:نمودار ستونی تقسیمبندیشده برای نمایش دلایل حرکت خریدار تحلیل نتایج به دست آمده،ممکن است فرضیه اولیه شما را تأیید کنند و امکان دارد آن را تأیید نکنند."