خلاصه ماشینی:
"این پرسشها به شکل سؤالاتیاند که کارگردانان، بازیگران،و طراحان میتوانند قبل از تمرین و در جریان آن از دراماتورژ یک اجرا بپرسند:آیا در انگلستان در اواسط قرن نوزدهم یک آقای نجیبزاده در ضیافت شام کتش را در برابر یک بانوی متشخص درمیآورد؟یک سرایدار در نیویورک دههی 1930 باید چه روزنامهای بخواند؟در لندن،در اواخر قرن هجدهم،چندبار در روز محمولههای پستی را به مردم تحویل میدادند؟کدام طبقه از مردان در اروپا و روسیهی آغاز قرن بیستم ادوکلن با بوی نعنای هندی میزدند؟در دورهی بازگشت(85-1660)،روسپی خانهها در کجای لندن بودند؟در دهههای نخست قرن هفدهم،سفر با کشتی از ونیز به قبرس چه مدت طول میکشید؟پس از آنکه یکایک دانشجویان نتیجهی تحقیقشان را ارائه میدهند،دربارهی موارد استفادهی بالقوهی این اطلاعات بحث میکنیم:این اطلاعات دربارهی نشان دادن دنیای اجتماعی نمایشنامه چه کمکی به کارگردان میکند؟در زمینهی شناخت شخصیتبازی و دنیای او به بازیگرچه کمکی میکند؟ برای تکلیف دوم،کلاس وظیفه دارد نمایشنامههای فصل تئاتر یک شرکت تئاتری را فراهم کند؛البته تصمیمگیری در این مورد باید براساس مسائلی صورت گیرد که آنها را در آغاز ترم برای خودمان روشن میکنیم:مسائلی چون کاری که بر دوش شرکت تئاتر گذاشتهاند،تعداد افراد گره تئاتری،مکان،افق هنری، و شرایط مادی گروه و همینطور،جامهی عمل پوشاندن به موضوعی که برای آن فصل روی آن تمرکز میکنیم.
3)بگویند آیا این نمایشنامه را برای بررسی بیشتر به هیأت مدیرهی هنری(که کل کلاس باشد) توصیه میکنند یا نه؟ سومین تکلیف منظم که هردو هفته یکبار و به تناوب پس از گزارش دربارهی نمایشنامهها میآید،همان فعالیتی است که برای دانشجویان بسیار حیاتی است،زیرا باید از این فکر که دانش"جو"دوری جویند."