Skip to main content
فهرست مقالات

فروشگاه‌های پاپ آپ (pop-up store) ابزاری نوین در صنعت خرده‌فروشی

نویسنده:

چکیده:

صنعت خرده‌فروشی ازجمله مهم‌ترین صنایع تاثیرگذار بر زنجیره تامین هر شرکت صنعتی و تولیدی است و ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های محیط کنونی صنعت خرده‌فروشی نیز رقابت فزاینده‌ای است که هرروز با پیدایش و توسعه رقبای جدید در این صنعت مشاهده می‌گردد. نتیجه مستقیم این وضعیت، ضرورت و توجه جدی در به‌کارگیری سازوکارهای موثر در حفظ و ارتقاء رضایتمندی مشتریان و به‌تبع آن، فروش از طریق کیفیت‌بخشی به خدمات و ارزش‌آفرینی بیشتر برای مشتریان می‌باشد. پاپ آپ یک مفهوم ساده است که می‌تواند مسبب ادراک تجربه‌ی متمایز مشتریان و تکرار رفتار معاملاتی آنان شود، با افزایش رشد مشتریان هوشمند، شرکت‌های واقع در صنعت خرده‌فروشی نیز بایستی درصدد برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی ابزاری باشند که نه‌تنها مسیر دستیابی به اهداف آزمایش و شبیه‌سازی بازار، عناصر برجستگی، تصویر، دانش و عملکرد برندهایشان را تسهیل سازد، بلکه منجر به آوازه جویی، خبرسازی و در نهایت ارزش‌آفرینی برای مشتریانشان گردد، خرده‌فروشی پاپ آپ به‌عنوان یک ابزار قدرتمند در راستای خلق گزاره‌های ارزش مستقیم، ارتباطی و اطلاعاتی برای مشتریان تلقی می‌شود، می‌تواند اثرگذار واقع شود.

The retail industry is one of the most important industries affecting the supply chain of any industrial and manufacturing company and one of the most important features of the current environment of the retail industry is the increasing competition that is observed every day with the emergence and development of new competitors in this industry. The direct result of this situation is the need and serious attention to the use of effective mechanisms in maintaining and improving customer satisfaction and, consequently, sales through quality of service and greater value creation for customers. Pop-ups are a simple concept that can lead to a distinct perception of customers and the repetition of their trading behavior. As smart customers grow, companies in the retail industry should also plan and implement tools that are not just the way to go. Achieving the goals of market testing and simulation will facilitate the prominence, image, knowledge and performance of their brands, but also lead to reputation, newsworthiness and ultimately value for their customers, pop-up retailing as a powerful tool in Creating direct value, communicative, and informational value propositions for customers can be effective.

کلیدواژه ها:

نوآوری ،رفتار مصرف‌کننده ،خرده‌فروشی ،فروشگاه‌های پاپ آپ

up stores ،Innovation ،Consumer behavior ،retail ،pop


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.