خلاصه ماشینی:
بخشی از فعالیتهایی که باید انجام شوند عبارتاند از: -دادههای تحقیق بازار-بازارها،مشتریان کلیدی و بیان نیاز آنها؛ -یکپارچه کردن اهداف شرکت و انتظارات برنامه؛ -ارزیابی راهکارهای طراحی نظامهای فرعی؛ -به مرحله نهایی رساندن طراحی یکمحصول؛ -توسعه یک الگوی کامل از طراحی پیشنهادشده؛ -توسعه برنامههای اجرایی(طراحی اطمینان،ساخت،بازاریابی و غیره)؛ -تهیه گزارش مطالعاتی؛و -بیان شفاهی به مدیریت.
گزارش به مدیریت باید همه جنبههای برنامه مهندسی همزمان-مهندسی-ساخت-بازاریابی- خرید و درگیری قطعهسازان،فروش و بازاریابی(تبلیغات)و امور مالی را در بر داشته باشد و مزایا،ریسکها و برنامههای احتمالی برای همه حوزهها مشخص شود.
بیان این نکته همچنان که در نمودار(2)ارائهشده،مهم است که بیشتر تصمیمات کلیدی باید در ابتدای فاز تعریف محصول اتخاذ شود.
اهداف کمی قابلیت اطمینان برای دوره معرفی و بلوغ محصول باید در طول زمان مطالعه تعریف محصول و براساس انتظارات مشتری ایجاد شود.
به منظور اطمینانبخشی از اینکه این اهداف برآورده خواهد شد لازم است اهداف مبنا در هر بازبینی مهمی مشخص شود؛این اهداف بعدها به مسؤولیتی برای گروه مهندسی همزمان و تامین برنامهای برای رشد قابلیت اطمینان به منظور (به تصویر صفحه مراجعه شود) دستیابی به اهداف تبدیل خواهند شد.
طراحی و توسعه همزمان محصول/فرآیند،قابلیت اطمینان و رویههای آزمون(تست)و جنبههای بازاریابی برنامه به وسیله گروه مهندسی همزمان هدایت میشود.
در گزینش گروه،مدیریت باید بپرسد: چه گروههای مشارکتکنندهای برای موفقیت محصول در بازار ضروری است؟ این گروهها عبارت از: مهندسان محصول:طراحی،بهبود و توسعه و قابلیت اطمینان؛ *مهندسان تولید:فرآیند و ابزار،عملیات(شامل نظام اطلاعاتی مهندسی)و آزمون؛ *فروش و بازاریابی؛ *خدمات؛ *خرید؛ *مالی؛ *کارورزان(اپراتورهای)ماشین ابزارها؛ *کارورزان مونتاژ؛و *سازندگان مهم.
این نگرش حیاتی است که مهندسی همزمان فقط برای فناوریهای تجربه شده استفاده شود.