Skip to main content
فهرست مقالات

نبض زندگی در سکون و سکوت هجم

(1 صفحه - از 82 تا 82)

کلید واژه های ماشینی : نبض زندگی در سکون ، زنان ، موزه هنرهای معاصر تهران ، سکون و سکوت ، اسعدی ، فرزانه اسعدی ، نگارخانه ، سکون و سکوت حجم ، سبک کارم امپرسیونیسم و سورئالیسم ، نقاشی

خلاصه ماشینی:

"اسعدی می‌گوید:سبک کارم‌ امپرسیونیسم و سورئالیسم است اما به رئالیسم هم علاقه‌مندم. او معتقد است سبک رئال خیلی محدویت‌ دارد چرا که به طبیعت برمی‌گردد، اما هنرمند چون دید وسیعتری دارد، به دورن طبیعت می‌نگرد. اسعدی انگیزهء خود را از روی‌ آوردن به حجم سازی چنین بیان‌ می‌کند: «به اعتقاد من نقاشی ابعادی‌ محدود دارد. درحجم سازی هم اگرچه با مواد گوناگون کار کرده‌ام،اما در نهایت‌ به این نتیجه رسیده‌ام که با جنس سنگ‌ بهتر می‌توانم کار کنم. او می‌گوید: «متأسفانه هنر حجم سازی جایگاه‌ اصلی خود را در میان هنرهای دیگر نیافته است. آثار اسعدی تاکنون در نمایشگاههای گونه‌گون داخلی و خارجی در برابر دید هنردوستان قرار گرفته است از جمله: -نگارخانه صدر-تهران(1372) -نمایشگاه بین المللی تخصصی و صادراتی-تهران(1373) -ایالت تگزاس-آمریکا(1994) -سه سالانه حجم-موزه هنرهای‌ معاصر تهران(1374) -تالار مولوی-دانشگاه تهران‌ (1375) -سفالگران معاصر-موزه هنرهای‌ معاصر تهران(1375) -زنان ملی جهان-تهران(1375) -تالار محراب-تهران(1375) -زنان ملی جهان در حاشیه با اجلاس سران-تهران(1376) -نگارخانه«خانه آفتاب»-تهران‌ (1376) -نمایشگاهی جنبی مجمع جهانی‌ شهریار-تهران(1376)"


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت)