Skip to main content
فهرست مقالات

تجربه های زیستۀ سنگ زیرین آموزش تاریخ

نویسنده:

(6 صفحه - از 52 تا 57)

چکیده:

یکی از ارکان مهم آموزش و پرورش پایدار، اندوخته های علمی،عملی و تجربیات بی بدیل آموزگارانی است که سالیان سال، سنگ زیرین آسیاب آموزشی مدارس و مراکز علمی این نهاد بوده اند. این مقاله حاصل تجربه های زیستۀ آموزشی حدود ۳۰ سالۀ نگارنده در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و اصفهان است که زمینه های مدیریت کلاس، آموزش، عاطفی، ارزشیابی و بالینی در برمی گیرد. از همان ابتدای شروع به کار در کسوت مقدس معلمی، عشق و علاقه به همراه شرکت در دوره های بازآموزی، کنفرانس های علمی، مطالعات روا ن شناسانه و بالینی، تعمیق بخشیدن به اندوخته های تخصصی و آگاهی از جریانات معاصر باعث شد تا پس از گذشت حدود ۳۰ سال تجربه های زیستۀ قابل توجهی در زمینۀ رسیدن به آموزشی جامع و کامل حاصل شود. این مقاله با روش توصیفی - تحلیلی، منابع کتابخانه ای و تجربیات حدود سه دهۀ نگارنده تنظیم شده است.

کلیدواژه ها:

آموزش تاریخ ،تجربۀ زیسته ،رو ش های آموزش


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است ورود پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.