مترجم: مختاری، لیلا؛
اسفند 1384 - شماره 455 (3 صفحه - از 39 تا 41)

"com حقوق بازرگانی بینالملل(59) حقوق مالکیت فکری داد و ستد با نام دیگری "داد و ستد با نام دیگری"به این معناست که یک تاجر به مشتریان القا میکند که کالای وی همان کالای تاجر دیگری است که حسن شهرت کسب نموده است. بنابراین،به نظر میرسد حمایتی که در خصوص"داد و ستد با نام دیگری"صورت میگیرد دارای ابعاد وسیعتری گردد،هرچند ثابت شده است که این حمایت برای فعالیتهای تبلیغاتی مشکل میباشد. ) پیش زمینه تاریخ شکل سنتی"داد و ستد با نام دیگری" آنجاست که خوانده برای مشتری این تصور را ایجاد میکند که کالاهای فروخته شده به وی عینا همان کالای خواهان(تاجر اصلی) است،به عبارت دیگر،زمانی که خوانده "داد و ستد با نام دیگری" به این معناست که یک تاجر به مشتریان القا میکند که کالای وی همان کالای تاجر دیگری است که حسن شهرت کسب نموده است. (به تصویر صفحه مراجعه شود) به نظر میرسد حمایتی که در خصوص"داد و ستد با نام دیگری"صورت میگیرد دارای ابعاد وسیعتری گردد،هرچند ثابت شده است که این حمایت برای فعالیتهای تبلیغاتی مشکل میباشد."
- دریافت فایل ارجاع :
(پژوهیار,
,
,
)