Skip to main content
فهرست مقالات

نرمشهای ایروبیک

نویسنده:

(2 صفحه - از 62 تا 63)

کلید واژه های ماشینی : ضربان قلبتان ، نرمشهای اروبیک ، نرمشهای ایروبیک ، پاشنه‌ها ، بازوها ، فرود ، اکسیژن بیشتری به خون ، پای چپ فرود ، قلب و ریه‌هایتان شروع ، زانوهای راست و چپ

خلاصه ماشینی:

"2 ده شماره به این طریق بدوید:به بالا بروید و پاها را باز کنید،همان طور که بازوها را از بیرون به بالای سر می‌آورید،با پاهای‌ باز فرود بیایید. سپس بپرید و بدن را به چپ و بازوها را به راست بچرخانید،این دو حرکت یک‌ شماره به حساب می‌آید. (به تصویرصفحه مراجعه شود) 4 پاشنه‌ها و زانوها به بالا:پنج شماره در جا آهسته بدوید و پاشنه‌ها را از پشت بالا بیاورید. (به تصویرصفحه مراجعه شود) هربار پاشنهء راست و چپ هر دو بالا می‌آیند یک شماره محسوب می‌شود. (به تصویرصفحه مراجعه شود) 5 چرخش پا در ده شماره:بپرید و روی‌ پای چپ فرود بیایید و پای راست و بازوهای خود را به طرف راست‌ بچرخانید. (به تصویرصفحه مراجعه شود) دوباره ده شماره آهسته در جا بدوید، این حرکت را تا حدی آهسته کنید که فقط پاشنه‌ها از روی زمین بلند شوند تا ضربان‌ قلبتان به تدریج کاهش یابد."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.