چکیده:
هدف نهایی آموزش یک زبان خارجی این است که اجازه میدهد زبانآموزان بدون واسطه و به آسانی به منابع نوشتاری و شفاهی دسترسی داشته باشند.عمل یادگیری به کمک منابع آموزشی تحقق مییابد.بنابراین از ابزارهای کمکآموزشی به عنوان وسیلهای برای تسهیل یادگیریاستفاده خواهیم کرد.بدین طریق این ابزارها در اغلب موارد نقش اولیه خود را از دست دادهاند تا اینکه ابزار کمکی برای یادگیری«آگاهیها»و«مهارتها»شوند.آنچه اهمیت این متون را بیشتر میکند اغلب سادگی،قابلیت اطلاعرسانی و آموزش ویژگیهای فرهنگی زبان مقصد میباشد.تنوع متون،انتخاب متن برای استفاده در یک کلاس زبان را تسهیل میکند. لازم به یادآوری است که این نوع متن نتیجه یک عمل کاملا سازمانیافته بوده و در نتیجه آموزگاران میتوانند از آنها به عنوان وسیلهای برای ترغیب زبانآموزان به شرکت در بحث و بیان نظرات خود به مقصد استفاده کنند. افزون بر این،از طریق متون مطبوعاتی،مطمئنا میتوانیم تلاش مضاعفی بر روی شیوه نوشتار زبانآموزان انجام دهیم.بنابراین از طریق این تحقیق سعی خواهیم کرد جواب مناسبی برای این سؤال پیدا کنیم که نقش متون مطبوعاتی در آموزش زبان فرانسه کدام است؟
خلاصه ماشینی:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) l''enseignement du FLE
هدف نهایی آموزش یک زبان خارجی این است که اجازه میدهد زبانآموزان بدون واسطه و به آسانی به منابع نوشتاری و شفاهی
بدین طریق این ابزارها در اغلب موارد نقش اولیه خود را از دست دادهاند تا اینکه ابزار
آنچه اهمیت این متون را بیشتر میکند اغلب سادگی،قابلیت اطلاعرسانی
تنوع متون،انتخاب متن برای استفاده در یک کلاس زبان را تسهیل میکند.
لازم به یادآوری است که این نوع متن نتیجه یک عمل کاملا سازمانیافته بوده و در نتیجه آموزگاران میتوانند از آنها به عنوان وسیلهای
برای ترغیب زبانآموزان به شرکت در بحث و بیان نظرات خود به مقصد استفاده کنند.
از طریق این تحقیق سعی خواهیم کرد جواب مناسبی برای این سؤال پیدا کنیم که نقش متون مطبوعاتی در آموزش زبان فرانسه کدام
(به تصویر صفحه مراجعه شود)
(به تصویر صفحه مراجعه شود)
(به تصویر صفحه مراجعه شود)"