Skip to main content
فهرست مقالات

ورزش و علم: خوش بینی احتیاطی

نویسنده:

مترجم:

(5 صفحه - از 18 تا 22)

کلید واژه های ماشینی : آموزش، تلفیقی، معلمان، تربیت، تربیت‌بدنی، برنامه آموزشی تلفیقی، برنامه، برنامه آموزش تلفیقی در تربیت‌بدنی، علمی، برنامه درسی تلفیقی

خلاصه ماشینی:

"سرعت یا میزان انطباق سال 1999 کنی و کنی در مقاله‌ای‌ درباره سودمندی‌ها و موانع آموزش میان‌ رشته‌ای،به این حقیقت اشاره کردند که‌ آموزش میان رشته‌ای موفقیت‌آمیز،به‌ اندیشیدن و طراحی برنامه نیازمند است. یادگیری فعال اصل دوم به این صورت است؛ زمانی که در تربیت بدنی تلفیقی،از آموزش میان رشته‌ای استفاده‌ می‌کنیم،حضور دانش‌آموز در کلاس‌ حضور فعال و مشارکت دست‌کم 50% دانش‌آموزان هدف خوبی است. و از خود بپرسید،آیا فعالیت دانش‌آموزان در سطح بالایی حفظ شده است(بیشتر از 50%)؟ انتقال اصل سوم فعالیت میان رشته‌ای‌ موفقیت‌آمیز،انتقال است که از رشته روان‌شناسی اقتباس شده و مانند روش‌ آموزش kiss 21است:کوتاهی و سادگی آموزش واحد درسی تا رسیدن به‌ مرحله استقراء برای ارتباط و پیوند میان‌ رشته‌ای علمی تلاش کنید. در حالی که این کار با رشته‌های علمی و تحصیلی اجرا می‌شود و زمانی به‌ ارزیابی سودمندی‌های بالقوه‌ دانش‌آموزان نیاز است که حرکت‌ انسان برای تسهیل برنامه آموزشی‌ تلفیقی به کار رود. بنابراین، آیا معلمان تربیت بدنی می‌توانند با برنامه‌ تلفیقی آموزشگاه‌ها سود بیشتری ببرند؟ یا رضایت بیشتری ایجاد کنند؟تجربه‌ نشان می‌دهد،برای طراحی کارآمد برنامه آموزشی تلفیقی مناسب،به دوره‌ زمانی خاص نیاز است. اگر معلمان از این مواد استفاده کنند احتمال دارد ایده‌های سازگار با موقعیت خود را ارائه دهند،زیرا دستیابی به کار میان رشته‌ای کلید موفقیت آینده است. خلاصه آموزش میان رشته‌ای در تربیت بدنی سابقه طولانی دارد و با حمایت‌هایی از طریق چاپ کتاب، مقاله و با دسترس‌پذیر بودن مواد میان‌ رشته‌ای در اینترنت توسعه یافته است‌ و مسلما در آینده کتاب‌های بیشتری‌ تدوین خواهد شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.