Skip to main content
فهرست مقالات

ورزش و علم: تحسین شاگردان بخش چهارم: شیوه های تدریس و تمرین در حیاط مدرسه

نویسنده:

(3 صفحه - از 20 تا 22)

کلید واژه های ماشینی : تحسین ، حیاط مدرسه تحسین شاگردان ، تحسین شاگردان انرژی روانی ، معلم ، تحسین شاگردان بخش ، علم ، معلم تربیت‌بدنی ، تمرین در حیاط مدرسه ، ورزش و علم ، مهارت

خلاصه ماشینی:

"اولین اثر این است که انگیزۀ شاگردان را برای ادامه یا تکرار همان حرکتی افزایش می‌دهد که مورد تأیید شما قرار گرفته است. نظر به این‌که معلم تربیت‌بدنی عموما محبوب‌ترین معلم مدرسه است،اهمیتی که شاگردان برای نگرش معلم ورزش تحسین شاگردان از بنیادهای پیشرفت و بهبود رفتار آنان است. با این اوصاف فرض کنید که شاگردی در حیاط مدرسه همراه با شاگردان دیگر مهارت موردنظر شما را تمرین می‌کند. او ناگهان مهارت را به شیوۀ زیبایی اجرا می‌کند که کاملا یا تا حدود زیادی مورد تأیید شماست و شما در حضور شاگردان دیگر با صدای بلند می‌گویید«آفرین». اثر دوم تحسین و تشویق این است که اطلاعات لازم را برای اصلاح حرکت فراهم می‌آورد. فرض کنید شما هنگام آموزش دادن سرویس والیبال،از شاگرد خود خواسته‌اید مطابق الگویی سرویس بزند که پیش از این به وی نشان داده‌اید. تجربۀ سال‌ها آموزش به شاگردان مبتدی،به شما آموخته است که مبتدیان معمولا (به تصویر صفحه مراجعه شود)تحسین شاگردان انرژی روانی و بدنی بیش‌تری در آنان ایجاد می‌کند."


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.