Skip to main content
فهرست مقالات

دومین نمایشگاه بین المللی فرش تهران جلوه گاه هنر و عرصه تجارت

سخنران:

کلید واژه های ماشینی : فرش ، نمایشگاه بین‌المللی فرش تهران جلوه‌گاه ، هنر ، فرش تهران جلوه‌گاه هنر ، صادرات ، ایران ، فرش ایران ، ارزش صادرات فرش ایران ، صنعت ، هنرها ایران کشوری منحصربفرد

خلاصه ماشینی:

"این طرحها عملا روبه سوی یکنواخت شدن طرح و رنگ دارد (به تصویر صفحه مراجعه شود) زیرا که جهاد سازندگی بیشتر متوجه امر اشتغال و در عین حال ارزان تمام شدن فرش است و به‌ جنبه هنری و بیگانه بودن طرح بنظر نویسنده این‌ سطور-توجه چندانی معطوف نمیدارد. تأسیس صندوق ضمانت صادرات،ایجاد دفاتر نمایندگی بازرگانی در خارج تأسیس‌ نمایشگاه دائمی کالاهای صادراتی،تاسیس‌ انستیو توسعه صادرات،صندوق توسعهء بازارها، ایجاد بانک اطلاعات فرش و استفاده از نمایشگاههای داخلی و بین المللی و غیره،از جمله‌ اقداماتی است که به سرعت بخشیدن به رشد صادرات کمک میکند وزیر بازرگانی،بر طرف کردن‌ مشکلات تولید و صدور فرش را در سرلوحهء اقدامات‌ وزارت بازرگانی خواند و افزود:استاندارد کردن‌ مواد اولیه مورد مصرف صنعت فرش،اعطای اعتبار مناسب به قالی بافان و ارائه طرحهای و نقشه‌های‌ مناسب به آنان و بر طرف کردن کمبود مواد اولیه‌ فرش‌بافی و تضمین درآمدهای صادراتی ناشی از صدور این کالا،تبلیغ در رسانه‌های گروهی دیگر کشورها می‌تواند به تقویت موقعیت صادرات فرش‌ کمک کند."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.