Skip to main content
فهرست مقالات

اطلاعات تجاری: بازاریابی صادراتی برای شرکت های کوچک (ارزیابی توان شرکت برای صادرات)

(5 صفحه - از 109 تا 113)

کلید واژه های ماشینی : صادرات، بازاریابی صادراتی، صادرات کالا، ارزیابی توان شرکت، فعالیت صادراتی، هزینه، صنعت، هلند، فروش کالا، خریداران

خلاصه ماشینی:

"در این مورد باید عوامل زیر را در نظر گرفت: -چه مقدار از کالا در سال مصرف می‌شود؟ -چه کسانی آن را مصرف می‌کنند؟ -در کجا مصرف خواهد شد؟ -هر یک از مصرف‌کنندگان چند وقت یکبار از آن استفاده‌ می‌کنند(روزانه،هفتگی و غیره) -آیا مردم برخی کشوها به خاطر رسوم،عادات و عقاید خود نسبت به کالای مورد نظر طرز فکر منفی‌ دارند؟ -آیا میزان مصرف تحت تأثیر آب و هوا یا عوامل‌ جغرافیائی مانند موانع حمل و نقل قرار دارد؟ -آقا موانع واردات یا عوامل سیاسی می‌تواند باعث محدود شدن فروش کالا شود؟ آیا امکانات لازم را در اختیار دارید؟ در این قسمت باید به پرسشهای مهم زیر پاسخ‌ دهید: -آیا لازم است برای داد و ستد به خارج از این کشور چشم بدوزم؟ -آیا سرمایه‌گذاری از بازدهء قابل قبولی برخوردار است؟ در صورتی که پاسخهای این دو پرسش مثبت و امیدوارکننده باشد به تجزیه و تحلیل خود ادامه‌ بدهید،برای این کار،ببینید از کدامیک از امکانات‌ شرکت می‌توانید برای انجام فعالیت صادراتی به‌ بهترین نحو استفاده کنید و کدامیک بیش از اندازه مورد استفاده قرار گرفته است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.