Skip to main content
فهرست مقالات

نقاشی نوین انگلیس (قسمت دوم)

نویسنده:

مترجم:

(22 صفحه - از 202 تا 223)

کلید واژه های ماشینی : نقاشی ، انگلیس ، هنر ، منظره ، نقاشی نوین انگلیس ، تخیل ، آبستره ، ترنر ، سنت ، حس

خلاصه ماشینی:

"نوشته: CAROLYN COHEN ترجمه:اکرم قیطاسی‌ نقاشی نوین انگلیس‌ THE NEW BRITISH PAINTING قسمت دوم (به تصویر صفحه مراجعه شود) دههء 1980 شاهد حیات مجدد و رو به‌ رشدی در هنر انگلیس است. اما منابع دیگری نیز غیراز زمان گذشته،در آثار این نقاشان وجود دارند که بیشتر به‌ صورت یک آموزش دانشگاهی و دسترسی‌ به کلکسیونهای مهم عمومی به‌عنوان‌ مراجع تاریخ هنر ارزشمند بوده و روی‌ آنها حساب می‌شود. «اسطورهء شخصی» PERSONAL MYTHOLOGY نقاشیهای این نمایشگاه که به نظر نشانگر اسطوره‌های شخصی می‌باشند، چندان مستقیما بیانگر تجربیات خود هنرمندان نیستند بلکه واکنش حسی و بیشتر شخصی هنرمند نسبت به یک‌ موقعیت هستند. «استفان کانروی» STEPHEN) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (CONROY به سنت آکادمیک قرن نوزده‌ بازگشته که ایده‌های شخصی‌اش را دربارهء نقاشی نشان می‌دهد،درصورتیکه‌ «استفان بارکلی» STEPHEN BARCLEY به‌ هنرمندان معاصر آلمانی که به‌طور مشابه‌ درمورد عواقب ناشی از جنگ کار می‌کردند،نظر دارد. کانردی‌ که با جدیت طبق سنت کلاسیک کار می‌کرد و میراث طراحیهای زیبایش که با نقاشیهای اسکاتلندی مرتبط هستند را به‌ ارث برده،از این موضوع برای تنظیم‌ بیانیه‌ای دربارهء روش آکادمیک،استفاده‌ کرده است. این طبقه متوسط موفق، به ندرت موضوع نقاشی انگلیسی هستند و این طنزی است که حتی خود هنرمند نیز آنرا تأیید می‌نماید که«کین»مخصوصا بخشی از افراد جامعه که آثار وی را می‌خرند مسخره می‌کند. او از ابزار نمایشی و مناظری که به‌ عنوان پرده پشت صحنهء تئاتر به کار (به تصویر صفحه مراجعه شود) می‌روند،بهره گرفته که اینرا از روزهائی‌ که به‌عنوان یک هنرمند برجسته،مطرح‌ بوده حفظ کرده است."


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.