Skip to main content
متن و ترجمه بیش از 393,000 حدیث شیعه در پایگاه نورحدیث ...
فهرست مقالات

سرمقاله: اعتماد به نفس نیاز امروز جوانان ما

نویسنده:

(2 صفحه - از 2 تا 3)

کلید واژه های ماشینی : اعتماد به نفس ، جوانان ، مد ، عزت ، تقویت اعتماد به نفس ، مقابله ، شیوه‌های تبلیغی پیام‌ها ، اندیشه ، پیام‌ها با شیوه‌های تبلیغی ، سطح تبلیغی پیام‌ها

خلاصه ماشینی:

"آمیختگی این پیام‌ها با شیوه‌های تبلیغی جذب مشتری سبب شده است که‌ تشخیص آن‌ها از پیام‌های متعالی و سازنده برای جوان‌ مشکل شود. در برابر این دعوت‌ها و پیام‌ها سه گونه عکس العمل قابل مشاهده است: نخست عکس العمل کسانی است که مجذوب شیوه‌های تبلیغی پیام‌ها شده و بدون‌ مطالعه و تحقیق و تأمل،به همه یا برخی از این پیام‌ها پاسخ مثبت داده و خود نیز در موضع مدافعان و تابعان آن قرار گرفته،به ابزاری برای گسترش آن‌ها بدل شده‌اند. عکس العمل دوم،بیشتر مربوط به برخی بزرگسالان است که،درست و در جهت خلاف دسته‌ی‌ اول،بدون مطالعه و تحقیق و تأمل این پیام‌ها را فسادانگیز می‌شمرند و با برخوردهای سطحی و غیر علمی در صدد مقابله با آن‌ها برمی‌آیند. بدیهی است که این عکس العمل نیز نه تنها به محور آن پیام‌ها نمی‌انجامد،بلکه چه بسا به تقویت آن‌ها کمک هم می‌کند."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.