Skip to main content
فهرست مقالات

حل مسئله و تصمیم گیری تغییر سازمانی

نویسنده:

مترجم:

(3 صفحه - از 10 تا 12)

کلید واژه های ماشینی : مدیران، سازمانها، کارکنان، میهمان، حل مسئله و تصمیم‌گیری تغییر، هتل، تصمیم‌گیری تغییر سازمانی، تغییر، سفارش، موراس

خلاصه ماشینی:

"البته، حتی امروز هم مدیرانی هستند که با پیشنهاد این امر که؛کارمندان‌ در بسیاری از سازمانها،مدیر رکن اصلی اطلاعات است و اگر چنین مدیری بشنود که قرار است جلسات گروهی ماهانه یا هفتگی به ریاست هیئتی از اعضای سازمان برگزار شود، متعجب خواهد شد. سپس در دهه‌های 1970 و 1980 مشخص شد که اگر چه ممکن است دوایر کیفیت-یا دوایر مشابه آنها-محصول نهایی و مورد نظر باشند اما باید قبل‌ از ارائه موفقیت آمیز آنها،کارهای مقدماتی بسیاری انجام گیرد. جهت نیل به این موضوع،سازمانها باید به کارمندان خود اعتماد کنند و به آنها اختیار دهند،زیرا برای مدیران امکان‌پذیر نیست که هر لحظه در مورد موضوعی یا مشکلی که در بخش خدمات مشتریان،بروز می‌کند حضور داشته باشند. اگر مدیران ارشد و میانی همچنان درگیر نقش جدیدشان باشند، اغلب تلاش می‌کنند که بر این فرآیند تغییر فرهنگ،کنترل داشته باشند و در نتیجه گروه بعدی که شکل می‌گیرد گروه توسعهءاداری‌ ( Group Improvement Departmental )خواهد بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.