خلاصه ماشینی:
"Economist The 200,22 JULY (به تصویر صفحه مراجعه شود) کسب و کار 63-عدم اصلاح صنایع بزرگ در کرهجنوبی 64-شبکهای شدن ادارات اروپا 69-ادغام تولیدکنندگان کاغذ 69-افزایش صادرات محصولات فرهنگی ژاپن 70-پروژههای زیربنایی الکترونیکی 71-قرارداد مخابراتی ایالات متحده و ژاپنا 71-راهآهن فرسودهء امریکا 73-ارزش اسمی:تونی ترارهار،یک شرکت جدید و بلندپرواز امریکایی گزارشی از یک ادغام 75-معضلات و مشکلات کامپک با شرکت دیجیتال مسائل اقتصادی و مالی 77-اجلاس اوکینادا 78-یک بازار بورس جهان؟ 78-یورو،ضعیف و یکدنده 79-یازده اهرم انعطافپذیر یورو 79-مسیرهای تجار فراقارهای 80-نقایص تحلیگران امور مالی 81-الکترونیکی شدن حرفهء بازیافت کالاها 84-تمرکز اقتصادی:آیا بانکهای مرکزی میتوانند در تجارت الکترونیکی به حیات خود ادامه دهند علم و فناوری 85-ساخت ماهوارههای واقعی 86-پیشرفت تدریجی ایستگاههای فضایی 87-چگونه میتوان شبپرهها را از خفاشها تشخیص داد؟ 87-علم ژنتیک در برزیل سایر مقالات 89-اختراع مینوان( Minoan ) 90-سیمای دیوانهء دیوانهء هنگ هنگ 91-بدنبال یک مورخ رمانتیک 92-حقایقی پیرامون غذا 92-کارل آندره،یک مادیگرای محض یادبود 93-سرمارک اولیفانت،دانشمند علوم هستهای شاخصها 106-آمارهای مالی و اقتصادی 15 کشور توسعهیافته به اضافهء نگاهی دقیقتر به قهوه، گرانترین شهرهای جهان و خصوصیسازی 108-آمارهای مالی و اقتصادی 25 اقتصاد در حال ظهور به اضافهء نگاهی دقیقتر به ایدز در میان جوانان شرح روی جلد اغلب ادغامها با شکست مواجه میشوند.
93-استفاده از شیوههای پستی برای مشتریانی که دارای سرمایهگذاری دو جانبه و مشترک هستند سایر بخشها 5-سرمقاله 10-شاخص شرکتها 12-رخدادهای آتی 14-اجناس رایگان 22-بانک اطلاعاتی 25-بازاریابی الکترونیکی 26-اینترنت 29-روابط مشتریان 30-مسائل روز جهانی ستونها 34-تفاسیر 38-مناظرات 40-زوایای ابتکاری(خلاقانه) 121-مرکز رایگان اطلاعات 107-تمرکز بازار-مقابله با کهنه شدن (قدیمی شدن) 113-قهرستهای داغ 122-فهرستی جدید از شبکه اطلاعات بازاریابی 1248-راهنمای خریداران/فهرست بازارها/فهرستی طبقهبندی 135-نمایشگاههای بازاریابان مستقیم 135-جدیدترین واژگان معروف TARGET 2000, JULY (به تصویر صفحه مراجعه شود) 42-دستیابی به جهان از طریق شبکه: شبکهها بدون مرز هستند اما شما باید برای موفقیت خود توجه ویژهای به تفاوتهای فرهنگی و فناوری معطوف دارید."