خلاصه ماشینی:
"از آنجا که بازار فروش از تولید کنندههای کوچک و منفرد فاصله دارد،اهمیت جمعآوری و تمرکز محصولات تولید شده در آن است که زمینه را برای بازاررسانی این محصولات فراهم نموده و پیوند بین تولیدکننده در بازارهای محلی و مرکزی را مستحکم مینماید.
گروه 5 GROUP طراحی و ساخت انیمیشن تبلیغاتی و CD مولتی مدیا طراحی گرافیک و چاپ عکسبرداری صنعتی و تبلیغاتی طراحی صفحات اینترنت ثبت فضا در اینترنت (به تصویر صفحه مراجعه شود) ارائه محصول در اندازه و ابعاد کوچکتر 2)تسهیل در جابجائی و حمل و نقل محصول 3)ممانعت از خرابی،له شدن و تخمیر محصولات انباشته شده،4)سهولت خرید مصرفکننده و صرفهجوئی در وقت،5)امکان تبلیغات برای فروش بیشتر محصولات کشاورزی 6)افزایش امکان حفظ بهداشت.
مخاطرات ناشی از بلاهای طبیعی را میتوان به نهادهائی که در پذیرش چنین مخاطراتی تخصص خدمات بازاریابی در عین حال که زمینهء ثبات و تداوم در تقاضا برای محصولات تولید شده را فراهم میآورد،در بازاریابی این محصولات نیز نظام پایداری را ایجاد میکند.
بنابراین لازم به تذکر است که گرچه رشد خدمات بازاریابی در عین حال در روند تقاضا برای محصولاتی که تولید کننده ارائه میدهد ثابت پایداری بوجود میآورد،و مصرفکننده را نسبت به محصولات کشاورزی تولید شده در بازار در شرایط بهتر و رفاه بالاتری قرار میدهد،لیکن از یک نظام بازاریابی کارآمد انتظار میرود که از یک طرف از تولیدکننده واقعی محصولات کشاورزی حمایت و پشتیبانی نموده از طرف دیگر باعث افزایش هزینههای بازاریابی و کاهش قدرت خرید مصرفکننده نهائی نگردد.
مصرفکننده نیز در مییابد که رشد هزینههای روزافزون بازاریابی به دلیل انواع خدماتی است که برای تنوع و ارتقاء کیفیت این محصولات انجام میشود قبل از آن که برای مصرف نهائی آماده گردد."