Skip to main content
فهرست مقالات

بر روی لبه: جرج کنراد هاروارد بیزنس، مه - ژوئیه 2000

مصاحبه شونده:

(8 صفحه - از 36 تا 43)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، مشتریان، ارتباطات، اینترنت، فناوری، آکامی، مدیر، شبکه، خدمات، جذب

خلاصه ماشینی:

"قدمت کار به عنوان یک شرکت از دو سال کمتر است اما در آغاز سال‌ جاری،خدمات خود را به بیش از 225 شرکت کامپیوتری ارائه کرده‌ایم و (به تصویر صفحه مراجعه شود) همچنان به دنبال افزایش این رقم هستیم. آیا قادر خواهیم بود هنگامی که این رقم به 1000 نفر می‌رسد همین روند را حفظ کنیم؟نمی‌دانم،اما می‌توانم یک چیز را به‌ شما بگویم:در اینجا هر فردی مقید به ارتباطات باز است. چگونه شما بعنوان یک شرکت ثالث،چنین اعتمادی را در شرکتها ایجاد می‌کنید بویژه شرکتهایی که عادت دارند بر اطلاعات خاص‌ خودشان کنترل نمایند؟ برای رفع این چالش توانائیهای مختلفی مورد نیاز هستند و این‌ توانائیها را در خودمان ایجاد کرده‌ایم. در واقع،ما سؤالاتی را می‌پسندیم که دربارهء شبکه خودمان نیستند زیرا آنها به ما کمک می‌کنند تا مطالب بیشتری دربارهء نیازها و تجارب مشتریان بدانیم‌ گروه صنعتی گلبافت‌ تولید:پتو-قالیچه‌های فلوک و چرم مصنوعی‌ و لایی چسب و پارچه‌های رومبلی‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) آدرس:خیابان کریم خان زند-خیابان خردمند جنوبی‌ خیابان شهید ملکیان پلاک 11 صندوق پستی-979/15745 تلفن:30-29-8832531 فاکس:8839423 (به تصویر صفحه مراجعه شود) آدرس کارخانه:جاده اصفهان تهران-کیلومتر 15-کارخانه گلبافت‌ کارخانه:318143-321160-031 فاکس:329342020 صندوق پستی:636/81465 اصفهان و همهء این اطلاعات ارزش وصف‌ناپذیری برای اقدامات تحقیق و توسعه ما دارند. شما می‌دانید که من گاهی اوقات پیامهای الکترونیکی رد و بدل شده میان‌ آکامی و مشتریان را بررسی می‌کنم و این کاری بسیار جالب برای من‌ است. معیارهای شما برای استفاده از چنین خدماتی چیست؟" شرکتهای بزرگ نیز عنوان می‌کردند که باید مطمئن شوند اطلاعات کهنه‌ را دریافت نخواهند کرد لذا از روز اول این شرط در فناوری ما گنجانده‌ شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.