خلاصه ماشینی:
"فرانک میگوید که احساس بسیار بدی دارد و به اعتقاد او آمار ارائه شده توسط کارشناسان یک مؤسسه ارزیابیکننده که او آنها را استخدام کرده،و اشتباه میباشند اما او نمیتواند این ادعا را اثبات کند.
مدیر عملیاتی شرکت میگوید تماسهای شاکیان که از طریق تلفن یا پست الکترونیکی دریافت میشوند همچنان بدون پاسخ باقی ماندهاند و به همین دلیل است که فرانک کنترل خود را از دست میدهد.
فرانک میگوید:در این بخش است که از شما میخواهم کاری انجام دهید و از فشارها بکاهید،باید آنچه را که انجام میدهید به اطلاع همگان برسانید و سپس اقدامات خود را برای مؤسسه ارزیابیکننده بفرستید تا ببینیم نظر آنها چیت و چه پاسخی برای ما دارند.
اما آیا انجام این کار آسان است؟اگرچه موفقیتهای مدیران اقتصاد قدیم واقعا صحت دارد اما تطبیق دادن اصول جدید با شرایط آنها بسیار دشوار است.
"پک میگوید اگرچه خودش بخوبی از آمار و ارقام شرکت مطلع است و میداند که فعالیت چه بخشهایی از شرکت باید توسعه یابد اما رابرت بومن( Bowman Robert ) مدیر عامل جدید آن در اجرای تغییرات مورد نیاز به مراتب بهتر از او عمل میکند.
به نظر میرسید برای مردی که تجربهء زیادی در خصوص امور مالی و تکنولوژیکی دارد ادارهء یک بانک الکترونیکی بلند پرواز،یک کار عادی و طبیعی محسوب میشود اما فعالیت هریس در آنجا شش ماه بیشتر طول نکشید و هیئت مدیره،او را از کار برکنار نمود.
دورمن در سال 1997 وارد این شرکت شد که یک پیشرو در عصر اینترنت محسوب میشد و به ریاست بخشی منصوب شد که نرمافزار Pointcast را تولید میکرد و در همان زمان متوجه شد که باید با مسائل زیادی دست و پنجه نرم کند."