Skip to main content
فهرست مقالات

جنرال الکتریک وارد بازار آسیا می شود

مترجم:

کلید واژه های ماشینی : جنرال‌الکتریک ، آسیا ، چین ، ژاپن ، ژاپن ، بازار ، ارزش اموال بخش سرمایه‌گذاری جنرال‌الکتریک ، تولید ، بخش تولید محصولات پلاستیکی جنرال‌الکتریک ، پلاستیکی

خلاصه ماشینی:

"همۀ آنها خبرهایی را در مورد تأسیس مرکز جدید تحقیق و توسعۀ جنرال الکتریک در شانگهای،افزایش سفارشات شرکتهای هواپیمایی چین برای استفاده از موتورهای تولیدی جنرال الکتریک،افزایش شدید میزان فروش بخشهای تولیدکنندۀ لوازم پلاستیکی و سیستمهای طبی جنرال الکتریک و صرفه‌جویی هنگفت این شرکت از طریق الکترونیکی کردن فعالیت عرضه‌کنندگان چینی خود شنیده‌اند. بیشترین حجم سرمایه‌گذاری جنرال الکتریک به ژاپن تعلق دارد زیرا ارزش داراییهای شخصی در این کشور به 12 تریلیون دلار می‌رسد (80%از رقم کل آسیا)،این کشور دارای بزرگترین بازار صنعت بیمه در جهان است،سریعترین نرخ رشد جمعیت را داراست و رقبای داخلی نظام مالی این کشور بسیار ضعیف هستند،لذا ژاپن یک بازار رؤیایی برای جنرال الکتریک به حساب می‌آید تا پیش از سال 1997،جنرال الکتریک مجبور بود شرکتهای تابعه‌اش را از خارج وارد ژاپن کند. (یکی از سه کاندیدای پیشنهادی برای جانشینی ولچ پس از بازنشستگی او در ماه آوریل سال آینده)ایملت که عادت دارد چهار یا پنج‌بار در سال از آسیا دیدن کند می‌گوید که فعالیت در بخش پزشکی دارای دو جنبه است- تولیدات جهانی و بازارهای داخلی-که باید این دو جنبه را برای توسعۀ این بخش با یکدیگر ترکیب کرد. گری راجرز )sregoR yraG( که بخش تولید محصولات پلاستیکی جنرال الکتریک را از ماساچوست اداره می‌کند عنوان می‌دارد که طی سه سال گذشته سهم چین در این زمینه از کل سهم اروپا بیشتر بوده است و در رأس بازار آسیا قرار دارد. اما سایر شرکتها چه درسهایی را می‌توانند از فعالیتهای جنرال الکتریک بیاموزند؟مهمترین چیز دیدگاه ولچ پیرامون جهانی شدن اندیشه است یعنی نیاز به افرادی از سرتاسر جهان با یک فرهنگ سازمانی مشترک که رشد و پیشرفت را در بین آنها ترغیب می‌کند."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.