چکیده:
هدف این مقاله بسط این موضوع است که چگونه سازندگان استراتژی درخصوص ایجاد استراتژی فکر میکنند.تمرکز بر روی این مسئله است که چگونه اشخاص نظرات جدیدی را مطرح میکنند،چگونه ایدههای خود را به تعامل میگذراند،و چگونه با احساسات خود کنار میآیند تا این نظرات اتفاق میافتند.با استفاده از مطالعات موردی 9 بانک اینترنتی اسپانیا،مدل اتخاذ تصمیم رووس و ویکتور را که نقش حیاتی دارد بسط میدهیم.
خلاصه ماشینی:
"» به نظر میرسد فعالیتهای تسهیمی در یک مسیر آزمایش و خطا پیش میروند بنابراین فعالیت تسهیمی (آزمایشی)دقیقا به شکلی همزمان متناسب همفکری(خطا) میباشد که منبع دیگر ایجاد علم جدید در بانکهای اینترنتی اسپانیول است:«برای اطمینان هم که شده در ابتدای امر اشتباهات استراتژیکی را خواهیم داشت اما همچنانکه به پیش میرویم و این نظریه را با واقعیت مقایسه میکنیم مجبوریم چیزهایی را اصلاح کنیم ما به حرکت ادامه میدهیم اما نمیتوانیم بگوییم:نگاه کنید،این استراتژی ما در بانکهای اینترنتی است.
در مجموع نتایج آن مطالعه پیشنهاد میدهد که چارچوب تئوریکی که در این فصل توضیح داده شد یک بسط از الگوی اتخاذ تصمیم به عنوان یک نقش اساسی توسط رووس و ویکتور ممکن است درک بهتری پیشنهاد کرده و جایگزینهایی عمل در رابطه با پروسه استراتژی در زمانی نابودی صنعت در جایی که کسان دیگر ظهور مییابند پیشنهاد میکند و در ادامه اینها ما درباره چگونگی بسط الگو در ارتباط با تحقیق و اعمال پروسه استراتژی بحث خواهیم کرد.
باتوجه به بحث گذشته برنامههای کاربردی برای اعمال)ما بیشتر توجه خود را به پیشبرد ظهور یا تجلی پروسه فرآیند بههم پیوسته اجتماعی که راهنمای پیشرفت این مقاله بوده مبذول میداریم(ایجاد دانش جدید، سهیم شدن درنظریات جدید و انتقال دانش)که در زمان خود به آنها به عنوان راههای دور از مشکلات وارثی یا قدیمی خیال پردازی،فلج و نهیلیسم که از انواع دیگر تصورات جدا هستند (خلاق،توصیفی و جنجال برانگیز)و ممکن است نقش اساسی در هرکدام از فرآیندهای اجتماعی بررسی شده داشته باشد."