Skip to main content
فهرست مقالات

مجسمه: مرز سفال و سرامیک با مجسمه سازی (گفتگو با مریم سالور به بهانه برگزاری نمایشگاه چهارباغ رویای بهشت گمشده)

مصاحبه کننده:

مصاحبه شونده:

(1 صفحه - از 16 تا 16)

کلید واژه های ماشینی : بهانه برگزاری نمایشگاه چهارباغ، برگزاری نمایشگاه چهارباغ رویای بهشت، نمایشگاه چهارباغ رویای بهشت گمشده، مجسمه، مرز سفال و سرامیک، گفتگو با مریم سالور، چهارباغ رؤیای بهشت گمشده، مجسمه‌سازی گفتگو با مریم سالور، سرامیک با مجسمه‌سازی، مجسمه مرز سفال و سرامیک

خلاصه ماشینی:

"مجسمه‌ مرز سفال و سرامیک با مجسمه‌سازی‌ گفتگو با مریم سالور به بهانه برگزاری نمایشگاه«چهار باغ، رویای بهشت گمشده» گفتگو:عباس اکبری (به تصویر صفحه مراجعه شود) در نگاهی حتی گذرا به تاریخ مجسمه‌سازی می‌توان دریافت که گل یکی از اصلی‌ترین مواد مصرفی این رشته هنری از گذشته دور تاکنون بوده است. اکبری-آیا شما به‌طور کلی حوزه‌ای تفکیکی بین سرامیک و مجسمه‌سازی قائل هستید؟ سالور-در ابتدا باید بگویم من در مجموع،تفکیکی برای هنرها قائل نیستم‌ و هرچیزی را که روحی شاعرانه در آن تجسم یافته باشد،در حوزه تعریفی‌ هنر قرار می‌دهم به‌طور کلی انواع اسمی،مانند مجسمه‌سازی،سرامیک‌ ،نقاشی در فرع قرار دارند. که هرکدام کیفیت‌های بصری خاصی را به نمایش‌ می‌گذارند هنوز هم گل جزو اصلی‌ترین مواد مجسمه‌سازی است،که شاید به دلیل روح شاعرانه‌ای‌ است که در این ماده است. در حال حاضر نیز من خود برای‌ نشان دادن این توانایی گل به مخاطبان،نمایشگاهی را که‌ در حقیقت چیدمانی از این ماده است با عنوان«چهارباغ‌ رؤیای بهشت گمشده»برگزار کرده‌ام."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.