Skip to main content
فهرست مقالات

دیوید سالی، گستاخی در چارچوب (گذار از تجربه فقر در نقاشی قرن 21 (قسمت سوم))

معرف:

(2 صفحه - از 8 تا 9)

کلید واژه های ماشینی : دیوید ، هنر ، تصویر ، مدرنیسم ، گستاخی ، مدرن ، بوم ، رنگ ، هنر لیت مدرن ، سبک‌ها

خلاصه ماشینی:

"اما آن‌چه در آثار سالی ما شاهد هستیم تصاویر وصله پینه‌ای است که در آن او تصاویر، اشیاء سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف حاصل از دستاوردهای اصلی هنر ناب و تصاویر خام را در قالب نقاشی‌هایی با سایزهای دیواری باهم ترکیب می‌کند،تصاویری که ساختار بنیادیشان‌ نیازمند تفسیر مخاطب بوده و در واقع تصویر تبدیل به نوعی معما برای مخاطب می‌شود. به‌طور کلی وی در درجه‌ی اول به آثار پیکاسو،روزن کیست،روشنبرگ و جونز مراجعه کرد، هرچند پیکابیا و پالک را نیز در کنار خود داشت،در حقیقت وی به دنبال گام‌های این دو هنرمند با استفاده از پیاده کردن تصاویر سیاه و سفید فیلم،لایه‌های رنگی نیمه شفاف و مات و بسیاری از تکنیک‌های دیگر بدن را به عنوان رشته‌ی زندگی انسان در نظر گرفته است."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.