Skip to main content
فهرست مقالات

کارایی داخلی نظام آموزشی کشور (دوره متوسطه نظری)

نویسنده:

(5 صفحه - از 8 تا 12)

کلید واژه های ماشینی : دانش‌آموزان ، دوره متوسطه نظری ، ترک تحصیل ، پایه‌های تحصیلی دوره نسبت اتلاف ، دوره تحصیلی محاسبه نسبت اتلاف ، دورهء متوسطه ، فارغ التحصیلان ، محاسبه میانگین طول دورهء تحصیل ، دبیرستان ، تعداد پایه‌های تحصیلی دوره نسبت

خلاصه ماشینی:

"نرخهای سه‌گانه فوق به صورت ذیل‌ تعریف می‌گردد: پایه تحصیلی g+1 پایه تحصیلی g (به تصویر صفحه مراجعه شود) نرخ تکرار: (به تصویر صفحه مراجعه شود) نرخ ارتقاء (به تصویر صفحه مراجعه شود) نرخ ترک تحصیل: (به تصویر صفحه مراجعه شود) مقادیر نرخهای تکرار،ترک تحصیل و ارتقاء برای پایه‌های مختلف تحصیلی به‌ تفکیک دانش‌آموزان پسر و دختر محاسبه شده‌ و در شکل شماره 1 مندرج است. 2-نرخ ماندگاری‌5 براساس شکلهای شماره 4 و 5 در مجموع‌ تعداد 498 دانش‌آموز پسر از هزار پسری که‌ در سال تحصیلی 68-67 وارد دبیرستان‌ می‌شوند،قبل از اخذ دیپلم ترک تحصیل‌ خواهند کرد؛این رقم در مورد دختران 411 می‌باشد. R ) برای محاسبه میزان نسبت اتلاف در دوره‌ متوسطه نظری(پسر)تعداد سال-دانش‌آموز هزینه شده را برای 1000 دانش‌آموز ورودی‌ به پایه اول از شکل شماره 2 به دست می‌آوریم: +201+1000 تعداد دانش‌آموز هزینه‌ شده +20+230+639 +2+38+237+483 2+32+201+409 3494 تعداد فارغ التحصیلان برابر 502 نفر می‌باشد."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.