Skip to main content
فهرست مقالات

ملاحظاتی درباره توسعه روابط بازرگانی بین ایران و فدراسیون روسیه (2) آشنایی با بازارهای جهانی: آشنایی با بازار فدراسیون روسیه

ISC (4 صفحه - از 68 تا 71)

کلید واژه های ماشینی : فدراسیون روسیه ، بازار فدراسیون روسیه ، ایران و فدراسیون روسیه ، ایران ، آشنایی با بازار فدراسیون ، توسعه روابط بازرگانی ، بازار فدراسیون روسیه آشنایی ، بازرگانی خارجی جمهوری اسلامی ، محصو لات ایرانی ، آشنایی

خلاصه ماشینی:

"موانع گسترش روابط بازرگانی دو کشور اگرچه لازم است موانع گسترش روابط بازرگانی بین ایران و فدراسیون روسیه به صورت تفصیلی و جامع مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد،لیکن در این نوشته،فهرست‌وار عمده‌ترین علل این وضعیت ذکر می‌گردد: 4-1-عدم آشنایی تجار ایرانی با بازار بزرگ مصرف فدراسیون روسیه را شاید بتوان عمده‌ترین عامل گسترش روابط بازرگانی دو کشور دانست. 5-9-نظر به اینکه فدراسیون روسیه به لحاظ گستردگی جغرافیایی خارق العاده و دارا بودن اقوام مختلف،فاقد جمعیت یکپارچه است و بخش اروپایی آن با بخش آسیایی مسلمان و بخش خاور دور آن اختلاف فاحشی از جنبه‌های مختلف داراست، بهتر است گروه‌های خاصی از مصرف‌کنندگان روسی انتخاب و الگوی مصرف آنها و«وضعیت بازار مصرف برای محصو لات ایرانی»مورد بررسی قرار گیرد. 5-11-با توجه به«نقش فدراسیون روسیه در اقتصاد کشورهای جدید الاستقلال (CIS) »،این رابطه حد اقل در مورد کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز که برای جمهوری اسلامی ایران حایز اهمیت است،مورد تحقیق قرار گیرد."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.