Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب (لاتین)

معرف:

علمی-ترویجی/ISC (4 صفحه - از 97 تا 100)

کلید واژه های ماشینی : طنز ، کتاب ، برنامه کمدی تلویزیونی آغاز ، سازمان ، کمدین‌ها و نویسندگان طنزپرداز کار ، کمدی ، طنزپردازان ، معرف موضوع طنز و رابطه ، نقش طنز ، زمینه بهره‌گیری از طنز

خلاصه ماشینی:

"در فصل اول ضمن معرف‌ موضوع طنز و رابطه آن با سازمان و کار،مختصری از سایر فصول و محورهای‌ اصلی بحث‌های مطرح شده در آنها،ارائه گردیده است؛فصل دوم به توصیف چرائی‌ وجود طنز در نقدهای مدیریتی پرداخته و فصل سوم استهزای آنچه را که سوء عملکرد کجروی‌های سازمانی نام دارد،موضوع بحث قرار داده است. بخش سوم با موضوع طنز و کار در یک برنامه کمدی تلویزیونی آغاز می‌شود و در فصل دهم متون دانشگاهی و نقش طنز در یک برنامه کمدی تلویزیونی آغاز می‌شود و در فصل دهم متون دانشگاهی و نقش طنز در آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد. کمدین‌ها و نویسندگان طنزپرداز کار سازماندهی و شکل‌گیری طنز را از دیدگاه خود بیان داشته و نظرات آنها مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد. خلاصه آنکه کتاب«طنز،کار و سازمان»با صراحت و شفافیت موضوع طنز و شوخی را به‌عنوان یک منبع غنی و سرشار از معنی و مفهوم در سازمان مورد بررسی قرار داده است و موضوعی جدید را تاکنون کسی بدان نپرداخته بوده."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.