Skip to main content
فهرست مقالات

شناخت

(1 صفحه - از 41 تا 41)

کلید واژه های ماشینی : مربی، شناخت، مشکلات ربابه و کلاس درس، دانش‌آموز، کلاس درس، ربابه، رفتار، نظارتهای، مشکل دانش‌آموز و شناخت علل، مشورت

خلاصه ماشینی:

"*اگر تلاشها و نصایح و نظارتهای‌ یک مربی روی دانش‌آموزی که‌ مسئله رفتاری دارد،موثر واقع نشد چه باید کرد؟آیا باید او را رها کرد و یا اینکه باز هم نظارت را ادامه‌ داد؟ *مسلما آنچه در تصحیح مشکلات رفتاری‌ دانش‌آموزان اهمیت دارد،استمرار نظارتها، فعالیت‌ها و ناامید نشدن مربی است. یک‌ مربی نیز باید پس از حصول اطمینان از مشکل دانش‌آموز و شناخت علل آن و بررسی‌ همه‌جانبه،اقداماتی را که لازم می‌داند معمول دارد اما انتظار نداشته باشد مشکلاتی که گاهی طی سالیانی دراز ایجاد شده یک روزه یا یک ماهه و حتی یکساله‌ مرتفع شود. فردای آن روز پس از گفتگویی کوتاه با مادرش،متوجه‌ شدم که والدین ربابه برخورد درستی با او ندارند و رفتار خلاف وی را با کتک جواب‌ می‌دهند!این مسأله در عین دردناک بودن، روزنهء امیدی برای رفع مشکل خودم نیز بود. رفتارم در کلاس درس بگونه‌ای بود که ربابه‌ مرا نسبت به خودش بی‌توجه نداند؛هرگاه او را در جهت خلاف هدفهم می‌دیدم،بلافاصله‌ مسئولیتی را به او محول می‌نمودم تا آنجا که‌ فکر کار خلاف از یادش می‌رفت."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.