خلاصه ماشینی:
"به علاوه، دانشآموزانی که مورد آموزش مستقیم معلم قرار میگیرند،موفقتر از دانشآموزانی هستند که از آنها انتظار میرود مهارتها و موضوعاتی را به تنهایی یا از یکدیگر یاد بگیرند،در کل،تا زمانی که دانشآموزان نسبتا جوان هستند و کند عمل میکنند یا تجربیات قبلی کمتری دارند،در صورتی که معلمان اقدامات زیر را انجام دهند،بیشترین کارآیی را خواهند داشت: 1-فعالیتهای یادگیر را از قبل تنظیم کنند.
بحث و نتیجهگیری در این مقاله،برخی از کارکردهای تدریس مورد بحث قرار گرفته است؛مانند مرور یادگیریهای قبلی،تهیۀ مواد آموزشی جدید،اجرای تمرینهای هدایت شده و نظارت بر میزان فهم مطالب،ارائه بازخورد و تصحیح پاسخها،تمرین مستقل و مرور دورهای مطالب(به صورت هفتگی یا ماهانه) و در هنگام نوشتن این مقاله،تحت تأثیر این حقیقت قرار گرفتم که افراد گوناگونی که به تنهایی در زمینۀ آموزش کار میکنند،به راهحلهای مشابهی برای مسئله آموزش اثربخش دست یافتهاند.
اکنون که میتوانیم کاربردهای اصلی تدریس را تشریح کنیم،ممکن است از خود بپرسیم که آیا راههای گوناگونی وجود دارد که بتوان از طریق آنها کارکردهای منحصر به فرد را اجرا کرد؟من قبلا تجربه کردهام که کارکرد تمرین مستقل را به سه روش میتوان اجرا کرد: الف)دانشآموز به تنهایی با استفاده از رایانه کار کند.
به همین ترتیب،با آنکه ارزشیابی از میزان درک مطالب به وسیلۀ دانشآموزان از لحاظ نظری،هم از طریق کار کردن دانشآموز به محتوای آموزشی و هم از طریق کار کردن او با هم کلاسها صورت میگیرد،در حال حاضر روشهای اثربخش برای انجام دادن این کارکرد را در پایههای ابتدایی در اختیار نداریم.
H. J,nikraL gniydutS rof llikS lareneG a fo gnihcaeT lanoitacudE fo lanruoJ."