Skip to main content
فهرست مقالات

درک اصول کلیدی بازاریابی اینترنتی

(4 صفحه - از 38 تا 41)

کلید واژه های ماشینی : بازاریابی اینترنتی ، اصول کلیدی بازاریابی اینترنتی ، درک اصول کلیدی بازاریابی ، بانک اطلاعاتی ، مشتری ، مشتریان ، پست الکترونیک ، وب ، بازاریابی اینترنتی از طریق اطلاعات ، بازدیدکنندگان

خلاصه ماشینی:

"آنان خواهان دریافت‌ اطلاعات هستند؛ *از فن‌آوری اینترنتی برای درک نیازهای مشتریان خود استفاده‌ کنید تا بتوانید اطلاعات و محصولات صحیح را به آنان ارایه‌ کنید؛ *به خاطر داشته باشید که اینترنت باعث اعطای قدرت به‌ مشتریان می‌شود. در نظر داشته باشید که مشتریان باید خیلی‌ سریع تصمیم‌گیری کنند تا وارد یک سایت شوند اما به کمک‌ پست الکترونیک آنها به یک بانک اطلاعاتی می‌پیوندند که‌ می‌توانند به کمک آن به طور منظم از محصولات،خدمات و پیشنهادهای یک سازمان مطلع شوند. کلید موفقیت بازاریابی‌ پست الکترونیک،دستیابی به افرادی است که خواهان اطلاعات‌ موجود در بانک‌های اطلاعاتی هستند که به کمک آنها مرتبا آخرین اطلاعات و خبرنامه‌های اطلاعاتی را از طریق پست‌ الکترونیک خود دریافت می‌دارند. وقتی افراد خواهان اطلاعاتی هستند،گاها از حجم انبوه و بیش از حد نیاز (به تصویر صفحه مراجعه شود) تخفیف‌ها،حراج‌ها و ارایهء برخی نمونه‌های رایگان از محصولات،نه تنها در بازاریابی غیر الکترونیک بلکه در بازاریابی‌ اینترنتی نیز کاربرد دارند."


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.