Skip to main content
فهرست مقالات

چگونگی جمع آوری اطلاعات مشتریان از طریق اینترنت

(3 صفحه - از 42 تا 44)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ، جمع‌آوری اطلاعات مشتریان ، اطلاعات مشتریان ، اطلاعات مشتریان از طریق اینترنت ، وب سایت‌ها ، گردآوری اطلاعات مشتریان استفاده ، گردآوری اطلاعات ، بازدیدکنندگان ، گردآوری اطلاعات مشتریان بهره ، اشتباهات رایج جمع‌آوری اطلاعات

خلاصه ماشینی:

"البته همانند هرسیستم اینترنتی دیگری،ممکن است از این‌ خدمات نیز سوء استفاده شود و اطلاعات گردآوری شده بدون‌ اطلاع مشتریان در اختیار افراد دیگر قرار بگیرند. لذا به منظور از بین بردن ترس آنان‌ و ایجاد یک وضعیت برنده-برنده،نکات زیر را در نظر داشته‌ باشید: *به روشنی برای افراد توضیح دهید که چرا چنین اطلاعاتی‌ باید گردآوری شوند و هدف از کاربرد این اطلاعات چیست؛ *هرگز از اطلاعات به صورتی غیر از آنچه که در ابتدا گفته‌اید، استفاده نکنید؛ *به مشتریان اجازه دهید تا بدانند کدام یک از اطلاعات آنان ثبت‌ و ذخیره شده است؛ *به آنان این امکان را بدهید که بتوانند بخشی یا تمامی اطلاعات‌ خود را حذف کنند؛ *اظهارنامهء جامع حفظ اطلاعات افراد را در بخشی مشهود از وب سایت خود منتشر کنید. com Int این سایت شما را با دیگر سایت‌های فعال در زمینهء حفظ حریم و اطلاعات خصوصی افراد در Yahoo مرتبط می‌سازد."


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.