Skip to main content
فهرست مقالات

کتابفروشی ها، هر چه بلندتر و معظم تر!

(3 صفحه - از 374 تا 376)

کلید واژه های ماشینی : کتابفروشی ، کتاب ، اینترنت ، شعبهء تازه کتابفروشی واترستون ، شعبهء جدید کتابفروشی واترستون ، کتابفروشیها ، کتابفروشیهای ، کتابفروشیهای بزرگ ، واترستون ، کتابفروشیهای کوچک

خلاصه ماشینی:

"جریان جایگزین شدن کتابفروشیهای بزرگ چنان رایج شده است که وقتی‌ کتابفروشی کوچک و مستقل پرسابقه‌ای چون هفرز (Heffers) در کیمبریج-که دانشجویانی‌ بی‌شمار نسل‌اندرنسل مشتری آن بوده‌اند-از سوی کتابفروشی زنجیره‌ای بزرگی-یعنی بلاک‌ ول (Blackwell) در آکسفرد-خریداری می‌شود،توجه کمتر کسی به موضوع جلب می‌شود. امروزه مسئله اصلی این است که کتابفروشیهای بزرگ و زنجیره‌ای انگلیسی خود چگونه از پس‌ رقابت با اینترنت و شرکتهای عظیم امریکایی برخواهند آمد. هرچند،بنا به برآوردها،در سال گذشته‌ فقط حدود 2 درصد از فروش کتاب از طریق شبکهء اینترنت صورت گرفت،راحتی کار و نیز ذخیره عظیم کتاب در این شبکه بی‌تردید باعث گسترش روزافزون خرده‌فروشی کتاب از طریق‌ اینترنت خواهد شد. » صرف اندازه‌های عظیم کتابفروشیهای جدید معرف اعتماد به نفس روزافزون کتابفروشیها و ناشران است؛واترستون پیکادلی هم دیر یا زود باید منتظر سربرکشیدن کتابفروشی عظیم‌ دیگری در حول‌وحوش خود باشد."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.