Skip to main content
فهرست مقالات

کتابهای تازه (فارسی)

معرف:

ISC (3 صفحه - از 135 تا 137)

کلید واژه های ماشینی : رسانه‌ای ، ارتباطات سنتی ، کتاب ، مک لوهان ، روابط‌عمومی ، ارتباطات سنتی در ایران ، بخش ارتباطات با رسانه‌های روابط‌عمومی ، مطالعات ارتباطات سنتی در ایران ، مقدمه کاظم معتمدنژاد ، روابط‌عمومی و رسانه

خلاصه ماشینی:

"به عنوان نخستین‌ وسیله ارتباط جمعی مدرن-باز می‌گردد» همچنین در مقدمه دکتر کاظم معتمدنژاد دربارهء این کتاب آمده است: ,,اندیشهء اصلی تدارک و تألیف این‌ کتاب،از اقدام مؤلف ارجمند برای تهیه و تدوین یک مقالهء جامع و احتمالا یک‌ مأخذ درسی دربارهء ارتباطات سنتی، سرچشمه گرفته است. این مجموعه در شش فصل تنظیم‌ شده و در بخش«پیشگفتار»آن آمده:«با توجه به اهمیت،ضرورت و حساسیت و کاربرد فعالیت‌های ارتباطات رسانه‌ای در روابط عمومی‌ها این اثر تهیه و در آن‌ سعی شده با درهم آمیختن مباحث‌ تخصصی و تجربی و به زبانی ساده‌ و روش کاربردی،دست‌اندرکاران‌ روابط عمومی به ویژه کارشناسانی را که در بخش ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی‌ها فعالیت دارند با بهترین و مؤثرترین روش‌ها و تکنیک‌های ارتباط رسانه‌ای آشنا شناخته تا از این طریق‌ بتوانند به نحو مؤثر و مفیدتری رابطه‌ سازمان خود را با رسانه‌های جمعی‌ تعریف و تنظیم کرده و از ظرفیت‌های‌ بالقوه و بالفعل رسانه‌های جمعی‌ در امر اطلاع‌رسانی بهره برده و از این‌ رهگذر اهداف و نیازهای رسانه‌ای‌ سازمانشان را تحقق بخشید."


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.