Skip to main content
فهرست مقالات

رابط عمومی و ارتباطات دو سویه

نویسنده:

خلاصه ماشینی:

"نتیجه‌ای که تا به حال به دست آمده،این‌ است که در روابط عمومی که امور آن مبتنی‌ بر مقولات اطلاع‌رسای یا اقناعی است، باید زمینه‌های تعامل و تفاهم‌چنان برقرار و آماده باشد که هرگونه واکنش و بازخوردی‌ بتواند آشکارا بیان و اعلام و ارسال شود و هر فرد یا گروهی بتواند بسیار آسان در مقابل دریافت‌ پیام‌های درونی و بیرونی(سازمان)نظریات و اعتراضات خود را اعلام کند و پاسخ‌های مناسب و واقعی را خواستار شود. تنها در این صورت است که جنبه‌های‌ اطلاع‌رسانی در روابط عمومی،می‌تواند در سویه تلقی شود،به عبارت دیگر باید زمینه‌های تعامل و تفاهم‌چنان برقرار و آماده باشد که هرگونه واکنش و بازخوردی‌ بتواند آشکارا بیان و اعلام و ارسال شود و هر فرد یا گروهی بتواند بسیار آسان در مقابل دریافت پیام‌های درونی و بیرونی‌ (سازمان)نظریات و اعتراضات خود را اعلام کند و پاسخ‌های مناسب و واقعی را خواستار شود."

کلید واژه های ماشینی:

اطلاعات ، روابط‌عمومی ، دوسویه ، روابط‌عمومی و ارتباطات دوسویه ، مخاطب ، امور اجرایی روابط‌عمومی یک‌سویه ، پیام ، اقناعی ، اطلاعیه ، امور اجرائی روابط عمومی


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است ورود پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.