خلاصه ماشینی:
"رضایتمندی کلی حاضران از کارگاهها چگونبه بوده است؟ ضرورت پژوهش -آگاهی از نحوهء عملکرد خانهء کتاب،انجمن کتابدار یو اطلاعرسانی ایران و ادکا در برگزاری این کارگاهها؛ -آگاهی از نقاط قوت و ضعف کارگاهها و سعی در بهبود آنها؛ -آگاهی از کیفیت اطلاعرسانی و جبران کمبودها دربارهء آن؛ -آگاهی از نحوهء برگزاری کی و کیفی کارگاهها و رضایت شرکتکنندگان آنها و سعی در رفع موانع موجود در این راستا؛ -آگاهی از شیوهء تدریس و عملکرد مدرسان کارگاهها که میتواند چشماندازی برای تعیین مدرسان کارگاههای بعدی باشد؛ -آگاهی از رضایت شرکتکنندگان از موضوعات تدریسشده در کارگاهها و انطباق موضوعات با نیازهای اطلاعاتی آنها که میتواند برای موضوعات کارگاههای بعدی راهگشا باشد؛ -اتخاذ تصمیمهای مناسبتر برای برنامهریزی،تصمیمگیری،بودجهبندی و گسترش فعالیتهای این کارگاهها در نمایشگاههای آینده و سایر کارگاههای برگزارشده در زمانها و مکانهای مختلف و ارتقای کیفیت و کمیت اینگونه کارگاهها.
نحوهء تدریس مدرس (به تصویر صفحه مراجعه شود) میانگین این جدول و زیاد بودن آن از حد متوسط 3 نشان میدهد که فراگیران،از مدرسان این کارگاهها رضایت داشتهاند و میزان رضایت در این مورد نیز از سایر موارد بیشتر است.
ارزیابی کلی (به تصویر صفحه مراجعه شود) نتیجهگیری نتایج پژوهش نشان میدهد که شرکتکنندگان از نحوهء اطلاعرسانی و شیوهء برگزاری کارگاه رضایت داشتهاند و بیشترین رضایت مربوط به نحوهء اطلاعرسانی از برگزاری کارگاه و کمترین رضایت از کیفیت محل برگزاری به دلیل آلودگی صدای نمایشگاه،نور ضعیف محیط،کمبود جا و کمبود وقت برای برگزاری کارگاهها بوده است."