خلاصه ماشینی:
"همچنین، ضرورت کاهش هزینهها و مسأله رقابت نشان میدهد که دنیای صنعت بیش از این نمیتواند امکانات آموزش آن گونه مهارتهای عملی را که مهندسان در دانشگاه فرا نگرفتهاند فراهم سازد.
در حدود یک سوم از مجموع 330 دانشگاه مهندسی ایالات متحده با آگاهی از این گونه دگرگونیها، در حال نوسازی برنامههای خود هستند، تا جنبههای عملی این برنامهها افزایش یابد و پاسخگوی دنیای صنعت گردند.
تی 8 به دنبال یک پژوهش پیمایشی که در سال 1990 با همکاری نود کارشناس تکنولوژی در صنعت و خدمات دولتی انجام گرفت، برنامه خود را به گونهای تغییر داد که مهندسی سازه و مهندسی پیشرانی 9 را با درسهای جدیدی از آمار و علوم کامپیوتر که برای مدیریت مهندسی طراحی شده است، تلفیق دهد.
کارول 14 مدیر بخش تکنولوژی مؤسسه{L FMC L}در این باره میگوید:"هم اکنون آمادگی مسؤولان طراحی برنامهها برای همکاری با دنیای صنعت از هر زمان دیگر بیشتر است.
اینگرافیا 19 استاد مهندسی راه و ساختمان دانشگاه کورنل با این اندیشه موافق است که"آموزش عالی باید رشتههای درسی فوق تخصصی خود را یکبار دیگر در هم ادغام نماید تا آمیزهای از مهارتهای مورد توجه صنعت را به دانشجویان بدهد.
ضرورت کاهش هزینهها و مسأله رقابت نشان میدهد که دنیای صنعت، بیش از این نمیتواند امکانات آموزش آن گونه مهارتهای عملی را که مهندسان در دانشگاه فرانگرفتهاند، فراهم سازد.
بمنت 25 معاون رئیس سابق مؤسسه{L TRW L}برای علم و تکنولوژی که هم اکنون عهده دار تدریس مهندسی در دانشگاه پوردوست 26 ، اظهار میدارد:"هم اکنون صنعت از دانشگاهها انتظار دارد افرادی را تربیت کنند که توانایی انجام کارهای طراحی و تکنولوژی فرایندها 27 را داشته باشند."