Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب

نویسنده:

ISC (14 صفحه - از 205 تا 218)

کلید واژه های ماشینی : آموزش ، اطلاعات ، مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش ، علوم اجتماعی ، مدیران ، پژوهش ، کتاب ، پژوهش علوم اجتماعی کشور ، سمینار ، برنامه‌ریزی آموزش عالی

خلاصه ماشینی:

"6-استفاده از تکنولوژی آموزشی در آموزش عالی و علوم اجتماعی7-نگرشی به آموزش و پژوهش علوم اجتماعی در ایران8-روشهای تدوین گزارشهای تحقیق، مقالات بعدی این مجموعه هستند که عنوان هر مقاله کاملا گویای مطالب مورد بحث آن است. 9-حد فاصل میان روش تحقیق و روش‌شناسی در علم سیاست:هدف این مقاله، ارائه دلایلی است که روشها و اسلوبهای گردآوری و طبقه‌بندی اطلاعات و موادخام (روش تحقیق)را از پیچیدگیهای شناخت، استنباط و استنتاج(فرآیند)تفکیک نماید و روش‌شناسی، به عنوان یک خصیصه ویژه در کلیت علوم انسانی اما با تأکید بر علوم سیاسی مورد مطالعه قرار می گیرد. 17-الگوهای ساختار کوواریانس یا الگوهای لیزر در علوم اجتماعی18-یک بررسی روش‌شناختی در علوم اجتماعی ایران19-رویکردهای فرآیندی در جریان یاددهی-یادگیری20-ضرورت برنامه‌ریزی آموزشی-درسی در افزایش کارآیی آموزشهای فنی حرفه‌ای کشور و هماهنگ‌سازی آن با نیاز جامعه نیز از مقالاتی هستند که عناوین آنها بیانگر موضوعهای مورد بحث آنهاست. کتاب«مجموعه مقالات سمینار بررسی روشها و فنون مورد استفاده در آموزش و پژوهش علوم اجتماعی کشور 20-23 تیرماه 1374»:که در قطع وزیری انتشار یافته است، برای دانشجویان و علاقه‌مندان به علوم اجتماعی به طور کلی گیرا و خواندنی است. این کتاب برای استفاده پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان به مسایل مدیریت در کتابخانه مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی موجود است. راهنمای مختصر دانشگاههای دولتی ایران نیز که به همت مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، گروه تکنولوژی آموزشی اخیرا ب بازار نشر عرضه شده است، از جمله راهنماهای تخصصی است که نام و نشانی 89 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی کشور را دربر می گیرد."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.