Skip to main content
فهرست مقالات

نتائج و توصیه های سمینار مسائل آموزش متوسطه

ISC (5 صفحه - از 117 تا 121)

کلید واژه های ماشینی : آموزش متوسطه، توصیه‌های سمینار مسائل آموزش متوسطه، نظام جدید آموزش متوسطه، آموزش و پرورش، دوره متوسطه، ارزشیابی، هدفهاهی آموزشی متوسطه شعبه، معلم، برنامه‌های نظام آموزش متوسطه، روشهای ارزشیابی آموزش متوسطه

خلاصه ماشینی:

"4-معلم در آموزش متوسطه نظر باینکه کمیت و کیفیت تربیت معلم در حال حاضر رضایت‌بخش نیست و افراد زبده و دانش دوست و علاقه‌مند به معلمی جلب نمیشوند و مؤسسات تربیت معلم متوسطه از مراکز علمی و دانشگاهی جدا هستند و معلم آینده با محیط باز و آمیخته به تحقیق رابطه کافی ندارد، پیشنهاد میشود: الف-دانشگاهها و مؤسسات وابسته به آنها در تربیت معلم دوره متوسطه کوشش بیشتر بخرج دهند و وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم و آموزش عالی نیز زمینه لازم را برای جلب این همکاری فراهم کنند. 6-تحقق در آموزش متوسطه نظر باینکه اصلاح نظام بدون تحقیقات علمی و بررسی مداوم انجام پذیر نیست، توصیه میشود: الف-همراه با اجرای نظام جدید آموزش متوسطه، تحقیقات مداوم مخصوصا در زمینه نحوه آموختن به دانش‌آموز، تربیت معلم، یافتن روشهای مؤثر تدریس و کتابها و وسایل درسی انجام شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.