Skip to main content
فهرست مقالات

بازاندیشی بازاریابی

کلید واژه های ماشینی : مشتری ، اطلاعات ، ارتباطات ، بازار ، مشتریان ، مدیر ، بازاریابی ، ایجاد ارتباطات مدیر تولید مدار ، اطلاعات مشتری ، ارزش بلندمدت مشتریان

خلاصه ماشینی:

"مطمئنا،اکثر شرکت‌ها از مدیریت ارتباط با مشتری‌ و سایر فن‌آوری‌ها برای دستیابی به اطلاعات مشتریان خود استفاده می‌کنند اما زمانی که شرکت‌ها اقدام به ایجاد بازار و مشتری‌پروری‌1نکنند،هیچ فن‌آوری نمی‌تواند به تنهایی به آنها کمک کند. ایجاد ارتباطات‌ مدیر تولید مدار بسیاری از شرکت‌ها هنوز به‌ مدیران تولید و بازاریابی یک طرفه‌ برای ارایهء محصولات به مشتریان خود وابسته هستند. مدیر ارتباط با مشتری مدار آن‌چه که موردنیاز است،یک‌ مدیر ارتباط با مشتری است که‌ ارتباطاتی دوجانبه با مشتریان برقرار می‌کند و اقدام به ایجاد روابط بلندمدت از طریق ارتقای محصولات‌ و خدمات شرکت می‌نماید که در هر برهه‌ای از زمان برای مشتریان‌ ارزشمند هستند. احیای بازاریابی سازمان‌هایی که اقدام به مشتری‌پروری می‌کنند چه شکل‌ و قیافه‌ای دارند؟اگر هیچ شرکتی به‌طور کامل دارای یک‌ ساختار واقعی متمرکز بر مشتریان نیست اما می‌توانیم یک‌ ویژگی را در اکثر شرکت‌ها ببینیم که باعث چنین تحولی در آنها شده است."


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.