خلاصه ماشینی:
"خانم بهزاد،من فکر میکنم که عوامل دیگری هم وجود داشته؛ به عنوان مثال فیلم ای تی که یک فیلم تخیلی است سالها پیش با امکانات همان دوره ساخته میشود و کودک آن دوره از دیدن فیلم لذت میبرد،اما از دیدن گلنار،درهی شاپرکها و شهر موشها هم لذت میبرد کما اینکه در زمان ساخت این فیلمها هم کشور ما حدود 05 سال به لحاظ فنآوری از سینمای جهان به ویژه آمریکا عقبتر بود.
ارتقای سطح فنآوری فاصلهی ما را با وقتی شما برای کودکان کار میکنید باید چیزی برای ارایه به آنها داشته باشید اما با وجود این انفجار انفورماتیک، تلویزیون و کلاه قرمزی چگونه میتوانند تماشاگر مشکل پسند را اقناع کنند؟ (به تصویر صفحه مراجعه شود) سینمای جهان زیاد کرد.
وقتی شما برای کودکان کار میکنید باید چیزی برای ارایه به آنها داشته باشید اما باوجوداین انفجار انفورماتیک،تلویزیون و کلاه قرمزی چگونه میتوانند تماشاگر مشکلپسند را اقناع کنند؟به اعتماد من فنآوری تنبلکننده هم است،گهگاه آن قدر تنبلکننده که بیننده حتی حوصلهی برداشتن کنترل تلویزیون را از روی مبل ندارد و به جایی خواهد رسید که با حرف زدن یا اشارهی چشم و ابرو شبکهی موردنظر خود را انتخاب کند.
در حال حاضر دقیقا خیلی از کارگردانان دوست دارند که وقتی بازیگری به پروژهی آنها میآید،متعلق به آن پروژه باشد و شب با فکر آن پروژه بخوابد،روی نقش فکر کند و در قالب نقش برود (به تصویر صفحه مراجعه شود) سرمایهگذاری کنم شما باید چیزی را که من میخواهم بسازید،آن هنرپیشهی مرد هم از اول فیلم باید باشد."