Skip to main content
فهرست مقالات

آیا اطلاعات نیز به بازاریابی نیاز دارند؟

نویسنده:

(4 صفحه - از 116 تا 119)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ، بازاریابی ، محصول ، مشتری ، کتاب ، فرآورده ، موضوع بازاریابی اطلاعات ، خدمات ، لوبیا ، آیا اطلاعات

خلاصه ماشینی:

"این‌ کتاب با این هدف نگارش یافته است که مسائل مربوط به‌ بازاریابی را در حوزه اطلاع‌رسانی،به‌ویژه برای دانشجویان‌ علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی شرح دهد هرچند سایر افراد حرفه‌ای که نیاز به آشنایی با موضوع بازاریابی اطلاعات دارند آن را مفید و سودمند خواهند یافت. به‌ این دلیل است که پروفسور راولی تعریف دیگری از بازاریابی را ترجیح می‌دهد و آن عبارت است از:«بازاریابی به این منظور تدوین و طراحی می‌شود که در هرزمان و در هرجایی که شما محصول و فرآورده‌ای را طلب می‌کنید به قمیتی که توان آن‌ را دارید و با اطلاعاتی که برای مطلع کردن و برآورده ساختن‌ انتخاب‌های مشتری لازم است شما را به سوی آن فرآورده‌ بکشاند. همینطور در فصل دیگر کتاب که مربوط به قیمت‌گذاری است‌ هرچند که بخش مستقلی درباره عرزضه و تقاضا در آن گنجانده‌ شده ولی این بخش نیز مسایل مربوط به عرضه اطلاعات و اینکه تهیه‌کننده کجا می‌تواند آن را عرضه کند را کاملا مورد توجه قرار نمی‌دهد."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.