Skip to main content
فهرست مقالات

نگاهی به عوامل مطلوب فروش در شرکتهای تعاونی مصرف

نویسنده:

(2 صفحه - از 3 تا 4)

کلید واژه های ماشینی : شرکتهای تعاونی مصرف ، مشتری ، فروش در شرکتهای تعاونی ، عوامل مطلوب فروش ، فروشنده ، فروشنده فروش در فروشگاه مصرف ، فروش مطلوب در شرکتهای تعاونی ، فروشگاه تعاونی مصرف ، رضایت مشتری ، اجناس

خلاصه ماشینی:

"یکی از راهایی را که می‌تواند باعث ارتقا و پیشرفت اهداف‌ تعاونی مصرف باشد نحوه مدیریت فروش و هنر فروشندگی‌ و رعایت استانداردهای فروشندگی می‌باشد که این امر می‌تواند در جلب رضایت مشتری بسیار تاثیر داشته باشد. اگر محل تعاونی مصرف در محل مناسب و در دسترس باشد و از سوی دیگر دارای محوطه باگیری تخلیه و پارکینگ‌ باشد در جذب مشتری موثرتر خواهد بود البته این مسیر نخواهد بود مگر هماهنگی بین فروشی و مکان فروش که‌ باعث ایجاد رغبت در مشتری و جلب او به فروشگاه می‌ شود. حالا با توجه موارد فوق چگونه می‌تواند یک فروشنده کالا را طوری طبقه‌بندی کند تا یک محیط خوب بوجود بیاورد؟ زمانی که اجناس به طرز مطلوبی چیدمان شود فضا و محیط برای خرید مطلوب و خوشایند خواهد شد که این امر باعث‌ بالا رفتن فروش در سطح فروشگاه مصرف می‌گردد."


برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.