Skip to main content
فهرست مقالات

تورق

کلید واژه های ماشینی : تلویزیون ، مخاطبان ، ارتباطات ، رسانه‌ها ، مطالعات و سنجش برنامه‌ای صدا ، کتاب ، نویسندگان و محققان علوم ارتباطات ، نگارش مقاله درباره‌ی تلویزیون ، روش‌های تحلیل رسانه آشنا ، نگارش

خلاصه ماشینی:

"اما در کتاب‌ حاضر هیچ‌گونه صحبتی از تحقیقات و مطالعات انجام شده در سال‌های‌ اخیر در مراکز تحقیقاتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به میان‌ نمی‌آید و فقط به ارائه‌ی نتایج تحقیقاتی که هفت سال پیش(1375) توسط مرکز تحقیقات،مطالعات و سنجش برنامه‌ای صدا و سیما انجام‌ شده بود،بسنده می‌شود. اما در مورد منابع لاتین کتاب که برخی از آنها متعلق به محققان و نظریه پردازان معروف ارتباطات است،بهتر بود از منابع و مراجع جدیدتر و روزآمدتری استفاده می‌شود زیرا اکثر این منابع متعلق به نظریات آنان‌ در دهه‌های 80 و اوایل دهه 90 میلادی است. اکنون زمان آن فرارسیده است که نویسندگان و محققان علوم‌ ارتباطات کشور علاوه بر نگارش کتاب‌های نظری و ارائه‌ی پیشنهاد در این حوزه و نیز ترجمه‌ی تجارب سایر کشورها،کتاب‌ها و منابعی را به‌ رشته تحریر در آورند که حاصل تحقیقات کاربردی آنها در ایران در مورد شناخت مخاطبان رسانه‌ها باشد."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.