Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت گردشگری فرهنگی

ناقد:

کلید واژه های ماشینی : مدیریت گردشگری فرهنگی ، اطلاعات ، مدیریت گردشگری فرهنگی بیان ، کتاب ، موقعیت کلی گردشگری فرهنگی ، بازدیدکنندگان ، نویسنده نیازهای اصلی گردشگران ، موقعیت گردشگری فرهنگی در کل ، نتیجه‌گیری ، اهداف گردشگری فرهنگی

خلاصه ماشینی:

"از نظر نویسنده‌ نیازهای اصلی گردشگران شامل 51 نیاز واقع‌گریزی،منزلت،مذهب و معنویت،پژوهش و آموزش،مخصوص و منحصربه‌فرد بودن،آسایش‌ و راحتی،خشنودی:خرید و خوردن،دموکراتیک کردن جاذبه‌های‌ فرهنگی،فراهم کردن جانشینی برای هدف مورد نظر،اطلاعات کافی، ترس،اضطراب و آرامش،چالش یا هیجان،قابل اطمینان و در دسترس‌ بودن،استانداردها و سبک‌های عرضه و چلیدی و تماشاگری می‌باشد که پس از توضیح هرکدام،یک یا چند مثال مناسب و بارز جهت درک‌ بهتر آنها ارائه داده است. تعریف و شرایط مدیریت یکی شی‌ء فرهنگی در ادامه‌ی بحث‌ بررسی شده است و نویسنده گام‌های مثبت برای برآوردن نیازهای یک‌ محل را با ذکر شش مثال جالب و گویا بیان کرده است که هریک به‌ یکی از نقاط فرهنگی وگردشگری جهان مربوط است. در ادامه‌ی این فصل نویسنده به ویژگی‌های نوظهور و در حال‌ پیدایش مدیریت گردشگری فرهنگی پرداخته و آنها را در 71 مورد دسته‌بندی کرده است."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.